FICC pas i 2006
Fra : Ukendt

Dato : 10-01-05 23:01

Her er svaret fra FDM hvad angår påstanden om at FICC pas udgår fra 2006.
Så skulle det vist være uddebateret.
MVH¨
jens

Kære Jens WJ

Tak for din mail. Det er ikke korrekt hvad DCU har oplyst.

Det er korrekt at DCU ikke længere udsteder CCI, men derimod CCS - det
skandinaviske kort. Der er imidlertid planer om at gøre det skandinaviske
kort til et europæisk kort, men der går nok et stykke tid inden dette helt
er gennemført.

FDM udsteder CCI kort og det planlægger vi at gøre - også i 2006, og de
efterfølgende år. Så der burde ikke være nogle problemer med rabatten
diverse steder. Du er velkommen til at se mere om cci på følgende adresse.

http://www.campingcardinternational.org/CCI_Home.htm

Med venlig hilsen

Charlotte Nolsøe Gøttler

Afdelingsleder Medlems- og Ferieservice

National Programme Manager Show your Card!

cng@fdm.dk

---

FDM

Firskovvej 32

2800 Kgs. Lyngby

tlf. 70 13 30 40

fax 45 27 09 93

fdm@fdm.dk

www.fdm.dk

Fra : Sten Bo

Dato : 11-01-05 08:13

"jens" <jenswj snabela hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Her er svaret fra FDM hvad angår påstanden om at FICC pas udgår fra 2006.
> Så skulle det vist være uddebateret.
> MVH¨
> jens

Tak Jens - endelig en med lidt længere horisont.
Vi har snart set 100 vis af indlæg i forskellige fora om det pas.

Det var måske også relevant at spørge direkte hos FICC.

Og så skete der lige en lille kortslutning. Hvorfor kan camping check
rabatterne ikke ligge i passet.eller omvendt. Noget med hvem der er venner
med hvem?
Bare en tanke.

Hilsen Sten Bo
--
Sten Bo Hikkelsen

Prøv med http://www.ddoo.dk
ordbogen der gætter med.

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-05 15:18

> [...]
>
> Og så skete der lige en lille kortslutning. Hvorfor kan camping check
> rabatterne ikke ligge i passet.eller omvendt. Noget med hvem der er venner

Jeg synes bestemt det er problematisk at danmarks største
campistorganisation ikke kan udstede FICC passet, og DCU plejer jo også at
deltage i de internationale FICC rallies men det er jo nok ovre vist de ikke
er medlem af organisationen mere.
Og den med at CCS-passet skal gøres europæisk tror jeg ikke på, prøv lige at
overbevise tyskerne(DCC) og Franskmændene om at det er bedre end FICC
passet, men som du siger Sten Bo det har nok noget at gøre med hvem der er
venner med hvem.
MVH
Jens

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 11-01-05 15:50

Hej Jens.

Tak for svaret - det sætter jo tingene lidt i relief.

Jeg sidder med nogle informationer, så går den præcis modsatte vej, men som
jeg har lovet ikke at rykke ud med.

For at få lidt styr på de meget modsatrettede oplysniger, har jeg mailet til
Campingrådet, og bedt dem svare meget præcist på, om FICC passet udgår elelr
ej.

De ved det, hvis nogen ved det - og det troede jeg så i øvrigt også om min
(hemmelige) kilde.

Jeg vender tilbage - men indtil videre står dit svar fra FDM til troende.

/Flemming U

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 13-01-05 10:10

Som sagt så gjort - jeg tog fat på Campingrådet og vad om et meget præcist
svar på, om det internationale campingpas udgår af Danmark elelr ej.

Her er svaret:

Kære Flemming Udbjørg

Det internationale pas udgår på ingen måde i 2006. Jeg ved ikke, hvem der
siger dette, eller hvorfor. Det internationale pas vil fortsætte fuldstændig
uændret. Der er blot en række danske organisationer, der har valgt at deres
medlemmer skal have det skandinaviske pas frem for det internationale, men
det ændrer ikke ved, at det internationale fortsætter uændret.

Med venlig hilsen

Poul Fejer Christiansen

Direktør, Campingrådet

- og så er den debat, vel afsluttet. Jeg må med beklagelse konstarere, at
mine egne kilder ikke var gode nok.

/Flemming U

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-05 13:18

"Flemming Udbjørg" <flemming@udbjorg.dk> wrote in message
> [...]
>
> Direktør, Campingrådet
>
> - og så er den debat, vel afsluttet. Jeg må med beklagelse konstarere, at

Tja vi må jo nok konstatere at det kun er hos DCU at det udgår i 2006,
selvom at de sagde at det udgik i DK og hvis det bliver enden på det må vi
jo tage stilling til om vi skal være medlem i 2006 til den tid.
MVH
Jens