campingpas
Fra : A.Nielsen

Dato : 10-01-05 17:31

Er der nogen her i gruppen der har fået CCS campingpasset fra DCU.

Hilsen A Nielsen

Fra : Kim Olsen

Dato : 10-01-05 18:19

> Er der nogen her i gruppen der har fået CCS campingpasset fra DCU.
>
> Hilsen A Nielsen

Nej - morsomt nok, når ellers hele debatten har drejet sig om det
internationale (som jeg har fået), så har jeg endnu ikke modtaget det blå
pas.

Kim Olsen

Fra : Steen Larsen

Dato : 10-01-05 18:25

A.Nielsen wrote:
> Er der nogen her i gruppen der har fået CCS campingpasset fra DCU.

Nej jeg har meldt mig ud, jeg vil ikke give så mange penge for et pas
der kun koster 80,00 kr.

Kan bla. fås her www.backtonature.dk

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Henning Fink

Dato : 10-01-05 21:43

A.Nielsen <anker975@hotmail.com> skrev:
>Er der nogen her i gruppen der har fået CCS campingpasset fra
DCU.

>Hilsen A Nielsen

HEJ A.N. Ja jeg modtog det internationale CCI pas fra DCU i
lørdags det tog tre dage efter jeg bad om det fra via mail, så der
er tilsyneladende ikke nogle problemer, som een !! person så
heftig postulere (at han gider) nok om HAM
med venlig hilsen HF

Fra : Kim Nielsen

Dato : 11-01-05 16:58

> HEJ A.N. Ja jeg modtog det internationale CCI pas fra DCU i
> lørdags det tog tre dage efter jeg bad om det fra via mail,

Hvilken mailadresse brugte du ?

Kim