Nat entry
Fra : Lars

Dato : 22-05-01 22:20

Hej Gruppe
Kan man ændre den 'udvendige' ip adresse på en Cisco 677 router uden at røre
ved Nat entryes eller skal man starte på ny med at nulstille routeren ?
Lars

Fra : AW

Dato : 23-05-01 09:34

Hvad memern du med den udvendige ip adresse? Mener du den ip adresse du har
fået af din internet udbyder? Den kan man ikke ændre på. Hvis du vil have
ændret den, så skal du ringe til din internet udbyder, og få dem til at
ændre den. Det kan tage lige fra 1 dag til et par uger!!

- AW

Fra : Lars

Dato : 23-05-01 10:09

AW <cbc@it.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:9efsjf$ib2$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> ændret den, så skal du ringe til din internet udbyder, og få dem til at
> ændre den. Det kan tage lige fra 1 dag til et par uger!!

Det jeg mener er at da jeg satte routeren op med de forskellig nat's skrev
jeg den ip som nat entryes skulle knyttes til, nu har jeg en ny ip men jeg
skal stadig bruge de samme nat entryes og jeg er ikke så meget for at rode
alt for meget med routeren (har prøvet at nulstille den én gang - ikke
sjovt!!)
håber det giver lidt mere mening
Lars