Velkommen til Sarah
Fra : Peter Løhde Svarre

Dato : 11-02-05 18:49

Hej!

Mandag den 24. januar blev jeg far til en pige. Sarah vejede ved fødslen
3.724 gr. og hun var 54 cm. lang. Så helt lille var hun ikke, men hun var
heller ikke helt nem for moderen at få ud.

Men mor, barn og far har det alle godt - og nyder den sidste uge af min
barsel nu.

Jeg følger med stor interesse gruppen, men hun spiser og sover godt, så
ingen problemer endnu. Hun er ikke den første, i forvejen har jeg en dreng
på 8 år. Men hvor er det skønt med en lille baby igen.

God weekend fra

Peter

Fra : Inger Pedersen

Dato : 11-02-05 19:51

"Peter Løhde Svarre" <svarre69@mali.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Mandag den 24. januar blev jeg far til en pige.

Til lykke!

Hilsen Inger

Fra : Heidi Jensen

Dato : 11-02-05 19:59

"Inger Pedersen" <inger_mpFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Peter Løhde Svarre" <svarre69@mali.tele.dk> skrev i en meddelelse

Tillykke med hende! Årh jamen det er bare så skønt at få sådan en lille en!
Jeg nød helt vildt de første 2 uger... nu er hun blevet lidt mere krævende,
men jeg nyder det da stadig! ;0)

Heidi