Børneorm og plastikhandsker
Fra : Bo Warming

Dato : 11-02-05 12:53

Ifølge Ugeskrift for Læger har langt over 10% af børn - samt mange voksne -
de små kløende sataner i lorten og på vej ud at lægge æg om natten.

Hygiejne-hysteri påbyder ormekur men der er ingen fare og i århundreder har
bagatelproblemet klaret sig selv - måske der er vaccinations-agtige fordele
ved LAISSEZ FAIRE.

I ulande , hvor jeg arbejdede, var mange flippede - og mange saglige - hvide
læger begejstret for lokalbefolkningens gode SEKUNDÆR IMMUNITET der havde at
gøre med at parasitter af alle slags fandtes hos syg og rask og hindrede
andre og værre ting at slå rod. Måske børneorm er beskyttelse mod tarmkræft.

Under alle omstændigheder kan nogle børn være plaget af kløe i de få dage om
måneden hvor store antal 3-mm-lange orme vil ud om natten og irriterer
endetarms-slimhinden i aftentimerne.
Min mor udførte LAVEMENT (klyster, udskyldning) men de plastikhandsker der
bruges når man maler, findes i børnestørrelser og så kan barnet selv stikke
en finger op og kradse afføringen med ormene ud og vupti er kløen væk.
Eller man kan gøre det uden handske (og evt vaske fingre bagefter, hvis man
ikke er i naturen hvor man kan gnide hænderne rene mod grene og græs - the
old stone age way, som ulande stadig bruger, men vi er for dumme og
snerpede)

Snavs lyser, hvis solen vil skinne på det.
Goethe

Sæben er en målestok for staternes velstand og kultur.
Justus von Liebig

The mere will to health is a prejudice, a cowardice, and
perhaps an instance of the subtlest barbarism and unprogressiveness.
Nietzsche

What separates two people must profoundly is a different sense and degree of
cleanliness. Nietzsche

Advarsel: Rygning forkorter dine cigaretter! Ukendt

Omsorg for helbredet er livets største hindring. Platon (427-347f.
Kr.) og Nietzsche

Halvdelen af bakterieverdenen er livsnødvendig; man kan
blive så steril, at man dør af det. Jacob Paludan

HJEM=Et sted hvor man kan klør sig ligegyldigt hvor det klør.
Anonym

Hygiene is the corruption of medicine by morality
H.L. Mencken

Kun en tåbe reder sengen hver dag. Nancy Spain

Man skal ikke gå i badstue, hvis ikke det kribler. FINLAND.
Politikens Ordsprogsleksikon 1994

Men Herren sagde til ham "I farisæere rense nu det udvendige af bægeret og
fadet, men jeres indre er fuldt af rov og ondskab. Lukas11.39

En gentleman er en mand, der går ud af bruseren, for at gå
på toilettet, når han skal tisse. Freddie Trueman

Renlighed er det halve af troen" Vask jeres klædninger og klip jeres hår og
børst jeres tænder og smukser jer og hold jer rene"
Muhammed

sfrsom What does not destroy me, makes me strong.
Friedrich Nietzsche

"Søren, jeg har hørt at sport er en karikatur af livet"siger Trine"Så er jeg
mere rolig, jeg troede det VAR livet" svarer Søren Brun

Bodily exercise profiteth little, but godliness is profitable unto all
things." Bible

Den store sport begynder der, hvor den for længst er hørt op med at være
sund. Bertold Brecht 1898-1956

Snoopy lying on his back with his backhead into his waterbowl: "When I have
a headache, I just relax like this - the medical industry would never allow
this secret to become wellknown . Charles Schultz (Ugeskrift for Læger har
dog tilladt at unge læger har opreklameret varmt karbad som mirakelkur)

There are one hundred and fifty-two distinctly different ways of holding a
baby - and all are right. Heywood Broun

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 11-02-05 20:56

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev:

>Eller man kan gøre det uden handske
> [...]

Nej kom nu, man kan da sutte fingrene rene. Hvorfor har du ikke
foreslået det - det matcher da meget bedre din stil og dit
hygieneniveau?

Fra : Saddam Hussein

Dato : 14-02-05 23:28

Jeg synes du skulle få dit hovede undersøgt for orm !!

jeg har med stigende undren fulgt dine mærkelige indlæg, men denne gang
overgik du dig selv
hvad er der galt med dig ? kan det kureres ?

Fra : Bo Warming

Dato : 15-02-05 00:10

"Saddam Hussein" <Saddam@Hussein> wrote in message
> Jeg synes du skulle få dit hovede undersøgt for orm !!
>

> jeg har med stigende undren fulgt dine mærkelige indlæg, men denne gang
> overgik du dig selv
> hvad er der galt med dig ? kan det kureres ?

Hvis man har hjernefejl, så man handler i strid med egne interesser, er man
sindsyg.

Du åbner og åbner mine indlæg, selvom du forlængst har erfaret, at for dig
er de kun MÆRKELIGE.

Mon du er sindsyg?

Fra : Ulvir

Dato : 14-02-05 23:56

Bo Warming wrote:

> Ifølge Ugeskrift for Læger har langt over 10% af børn - samt mange
> voksne - de små kløende sataner i lorten og på vej ud at lægge æg om
> natten, osv. osv. osv. osv. osv, bla, bla, bla...

Hvad har dit indlæg med dk.snak.vittigheder at gøre?

Fra : Bo Warming

Dato : 15-02-05 00:07

"Ulvir" <augustus@mail.dk> wrote in message

> Hvad har dit indlæg med dk.snak.vittigheder at gøre?

Er der ikke et eneste af følgende humoristiske knaldperler der kan få dig
til at trække på smilebåndet?

Fra : Tanja Christensen

Dato : 15-02-05 00:28

Ulvir skrev:

>Hvad har dit indlæg med dk.snak.vittigheder at gøre?

Hint: Bo Warming
Der er nogen der mener han er en vittighed

--
Tanja
Stil ingen spørgsmål, så vil du ikke få serveret nogen løgne.