gravid!
Fra : Heidi Jensen

Dato : 10-02-05 08:19

Hej

Var der ikke en herinde som venter sig lige om lidt? Det er fordi Emeli ikke
kan passe hendes 2-4 kg. Libero bleer længere.. jeg har 24, tænkte om du
ville ha' dem... selvfølgelig skal du lige selv betale porto... Hvis der er
andre interesserede, så la' mig lige vide det... det er jo for dumt at smide
dem ud!

Venlig Hilsen/ Best Regards
Heidi Jensen
www.hot-newlife.dk

Fra : karsten & Pia

Dato : 10-02-05 08:44

> [...]
> er andre interesserede, så la' mig lige vide det... det er jo for dumt at

Hej Heidi

Hvorfor ikke gemme dem til nummer to og hvis du ikke skal have flere så gem
dem dog til hendes dukker, når hun bliver et par år vil hun synes det er
sjovt at give dem ble på.

MVH Pia

Fra : Heidi Jensen

Dato : 10-02-05 09:02

"karsten & Pia" <xx@£.de> skrev i en meddelelse

> Hej Heidi
>
> Hvorfor ikke gemme dem til nummer to og hvis du ikke skal have flere så
> gem dem dog til hendes dukker, når hun bliver et par år vil hun synes det
> er sjovt at give dem ble på.

Vi påtænker snart at sætte huset til salg, og så skal der rydes op i
krogene, for man får samlet sig alt for meget lort.... Derfor vil jeg ikke
gemme på dem! Når hun bliver gammel nok til dukker, kan man altid købe en
pakke, de koster jo ikke så meget- men det behøver heller ikke at være
Libero dukker skal have..... Og så er det da også lidt for at være flink...
Ellers kan min venindes datter få dem til dukkerne, men synes ikke at det er
nødvendigt at dukker skal bruge Libero bleer....

Jo da, nr- 2 skal vi da have på et tidspunkt.... men at gemme 24 bleer i et
par år, er jo næsten dumt... ;0)

Det skal lige siges, at de IKKE er proppet med cremer og andet sjov....

Heidi

Fra : Mus

Dato : 10-02-05 15:07

Jo jeg gør, men ved ikke om det mig du tænker på. Hmmm lige om lidt - den
17. april er terminsdatoen. Ni uger - ja jeg synes det er lang tid he he

LN

Heidi Jensen <heidijensen@tele2adsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ZVDOd.59$K31.34@news.get2net.dk...

Fra : Heidi Jensen

Dato : 10-02-05 16:22

"Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Jo jeg gør, men ved ikke om det mig du tænker på. Hmmm lige om lidt - den
> 17. april er terminsdatoen. Ni uger - ja jeg synes det er lang tid he he

Jo det var faktisk dig jeg tænkte på... men en var hurtigere på tasterne end
dig, så de er afsat! ;0)

Fra : Mus

Dato : 11-02-05 10:14

Heidi Jensen <heidijensen@tele2adsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:s_KOd.238$sU6.55@news.get2net.dk...

> "Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Jo det var faktisk dig jeg tænkte på... men en var hurtigere på tasterne
end
> dig, så de er afsat! ;0)

det er da bare helt ok Heidi

LN