Kinesisk kalender
Fra : Anja Holdum

Dato : 04-02-05 14:04

Da jeg var gravid havde vi meget sjov ud af sammenligne de forskellige
kinesiske kalendere for at se hvad køn det blev - men nu kan jeg ikke finde
en eneste...
Er der nogen som har et link til Den Kinesiske Kalender eller gerne flere
for de er ikke altid lige enige
Anja

Fra : Heidi Jensen

Dato : 04-02-05 15:27

"Anja Holdum" <salg@holdum.dk> skrev i en meddelelse
> Da jeg var gravid havde vi meget sjov ud af sammenligne de forskellige
> kinesiske kalendere for at se hvad køn det blev

Du kan også kønsbestemme ved at hænge en guld vielsesring i en sytråd over
maven eller håndled - hvis den drejer rundt er det en pige, og frem og
tilbage er det en dreng! Kan forklare dig nærmere hvis det ønskes!

- men nu kan jeg ikke finde

Fra : Carlsen

Dato : 04-02-05 19:26

> Du kan også kønsbestemme ved at hænge en guld vielsesring i en sytråd over
> maven eller håndled - hvis den drejer rundt er det en pige, og frem og
> tilbage er det en dreng!

..oO--ROFLMAO--Oo.

Fra : Marian Oxholm Fricke~

Dato : 05-02-05 17:07

"Carlsen" <carlsens@SLETwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> .oO--ROFLMAO--Oo.

Jeg var lige inde for at se den kinesiske kallender. har 3 børn... ifølge
denne kallender skulle jeg have 3 drenge. det har jeg ikke. jeg har 2 piger
og en dreng.
Da jeg var 17 fik jeg testet m ringen den viste 2 piger snart og ja det fik
jeg som næsten 18 og som 20 årig. samt at jeg skulle få en dreng meget sent
i omkring trediverne og som 33 årig fik jeg min søn... såååååh det...

Fra : Nette

Dato : 05-02-05 18:14

"Marian Oxholm Fricke Pedersen" skrev

> [...]
sent
> i omkring trediverne og som 33 årig fik jeg min søn... såååååh det...

Hvis den kinesiske kalender passer, ville jeg slet ikke kunne være blevet
gravid! Min kæreste skulle have siddet ned og tisse, min søster skulle have
stået op. Min svigermor ville have været min svigerfar, min far - min mor og
jeg skulle have købt mig fattig i lyserødt tøj siden januar sidste år....
Det sidste er jeg ret sikker på det nye skud på stammer bliver ret glad for,
at jeg gjorde alvor af, - ikke mindst når han bliver ældre.

Hvis ringen havde været rigtig, havde jeg haft seks børn nu, tre af hver.

Selvfølgelig passer både ring og kalender nogle gange,- der er jo 50 %
chance....

Hvilket der forøvrigt også er med gisninger ved hjælp af mavens form, med
dem man spiser og ikke mindst scanningerne....

Nette

Fra : Nette

Dato : 05-02-05 20:59

"Nette" skrev

> Det sidste er jeg ret sikker på det nye skud på stammer bliver ret glad
for,
> at jeg gjorde alvor af, - ikke mindst når han bliver ældre.

"IKKE gjorde alvor af", skulle der selvfølgelig stå.

Og så skulle der stå "stammeN"

TSK TSK

Nette

Fra : ThomasB

Dato : 05-02-05 01:57

"Heidi Jensen" <heidijensen@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan også kønsbestemme ved at hænge en guld vielsesring i en sytråd over
> maven eller håndled - hvis den drejer rundt er det en pige, og frem og
> tilbage er det en dreng! Kan forklare dig nærmere hvis det ønskes!

Vi er da enige om at det bare er for sjov ikke?

Fra : karsten & Pia

Dato : 04-02-05 15:32

> Er der nogen som har et link til Den Kinesiske Kalender eller gerne flere
> for de er ikke altid lige enige
> Anja

Som så mange gange før www.google.dk og indtaste kinesisk kalender og så
popper det frem.
Blandt andet denne side:
http://www.min-mave.dk/index.php?vis=artikler&gaatil=326&id=20

Pia

Fra : Anja

Dato : 05-02-05 11:18

"karsten & Pia" <xx@£.de> skrev i en meddelelse > Som så mange gange før
www.google.dk og indtaste kinesisk kalender og så
> [...]
Tak for din søgning - jeg fik alle mulige kalendre da jeg søgte..
Hvis der er nogen som kender andre steder med den kinesiske kalender vil jeg
gerne have flere forskellige links

Anja

Fra : Conny Nielsen

Dato : 06-02-05 08:07

Klip en masse om kønsbestemmelse...

Hejsa!

Da jeg var højgravid med min den store, prøvede vi med ringen over maven.
Vildt, ringen var ude og flyve i en radius af en meter. Den drejede bare
rundt og rundt (det så helt vildt ud). Over håndledet drejede den også
rundt, så frem og tilbage, så den sidste hvor den drejede rundt. Altså i
maven skulle ligge en pige, vi ville så få en dreng og til sidst en pige
mere.

Jeg har to drenge, og nr tre ved vi endnu ikke om vi vil have! Det var sjovt
at prøve, helt klart. Tror også min den store er glad for, jeg ikke for ud
og købte lyserød

Det eneste der passede på mig af skrøner var, at jeg begge gange kun var
gravid på maven. Hvilket siges at give en dreng. Min svigerinde var som en
tønde med en af hendes, dette skulle jo give en pige, tja ikke meget pige
over hendes søn!

Som sagt, det er sjovt at prøve og som en nævnte, der er 50% chance!

MVH

Conny

Fra : Anja

Dato : 06-02-05 09:57

> [...]
> finde en eneste...
> Er der nogen som har et link til Den Kinesiske Kalender eller gerne flere

Jeg vil lige sige at jeg er ikke gravid og har ingen planer herom men som
jeg skriver legede vi med den kinesiske kalender da jeg var gravid og
faktisk fandt vi ud af der var flere forskellige så man altid kunne finde en
som ville passe
Det er disse forskellige vi søger nu så jo flere steder med den kinesiske
kalender jo bedre.

Anja

Fra : Karoline Larsen

Dato : 10-02-05 07:30

> [...]
> en eneste...
> Er der nogen som har et link til Den Kinesiske Kalender eller gerne flere

Hej

Jeg har ikke lige noget link til en kinesisk kalender, men her er en anden
sjov side

http://www.childbirth.org/articles/boyorgirl.html

Da jeg var gravid troede jeg selv helt sikkert fra starten at det blev en
dreng, ovenstående side sagde at der lige så godt kunne få en pige som en
dreng, den udgave af den kinesiske kalender jeg så sagde det blev en
dreng.......vi fik en pige.

mvh Karoline