autostol til 3½ årig på 22 kilo
Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 24-01-05 16:15

Nej... nu går den bare ikke længere.
Lillepigen er blevet en stor pige på 3½ år - FOR STOR til sin Rømer
autostol - tror det er en Römer King Quickfix vi har.

Hun vejer sådan cirka 22 kilo og skal derfor i en anden stol. Og nu skal det
være.

Er der nogen herinde, der vil dele ud af gode/dårlige erfaringer, så vi ikke
bruger en masse penge på skidt. Er eksempelvis Römer Kid et godt valg -
eller er der andre og bedre muligheder. Hun har det stadig med at falde i
søvn på lange eller sene ture, derfor mener jeg ikke, at et sæde er nok til
hende endnu, selvom hun er en lang, tung og robust pige.

Mvh. Lisbeth

Fra : Cat

Dato : 24-01-05 17:36

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen@hotmail_com.invalid> skrev i en
meddelelse news:41f512f8$0$639$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
til
> hende endnu, selvom hun er en lang, tung og robust pige.

Vi købte sådan en med ryglæn og hovedstøtte, hvor man bruger bilens seler.
Det egentlig en pude med horn og sidestøtter. Den kan bruges, til de er 140
cm - stolen bliver større og større. Pris ca. 900 kr.

Tine

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 25-01-05 00:45

"Cat" <ss@dd.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
140
> cm - stolen bliver større og større. Pris ca. 900 kr.

Jamen det er også sådan en vi skal have. Men hvilket af de mange mærker skal
man holde sig fra og hvilke er gode... det er sådan set dét, vi er mest
usikre på.

Mvh. Lisbeth

Fra : karsten & Pia

Dato : 26-01-05 12:08

> Jamen det er også sådan en vi skal have. Men hvilket af de mange mærker
> skal
> man holde sig fra og hvilke er gode... det er sådan set dét, vi er mest
> usikre på.

Ja vi spurgte sidste år i babysam, og de anbefalede rømer stolen, men det er
måske lavet om siden, så jeg ville da forhøre mig i udstyrsbutikken hvor jeg
skulle købe den, om hvilken de ville anbefale.

MVH Pia

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 26-01-05 12:08

"karsten & Pia" <xx@£.de> skrev i en meddelelse

> måske lavet om siden, så jeg ville da forhøre mig i udstyrsbutikken hvor
jeg
> skulle købe den, om hvilken de ville anbefale.

Købte en Römer Kid i går *S*

Ser ud som om den vil beskytte hende godt - også hovedet, ifald noget går
galt. Og hun er glad for at sidde i den. Siger den er god. Tror endda, at
hun hurtigt får lært selv at placere selen og lukke den.

Mvh. Lisbeth

Fra : Anja Holdum

Dato : 26-01-05 17:36

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen@hotmail_com.invalid> skrev i en
meddelelse news:41f77c23$0$23058> Købte en Römer Kid i går *S*

> [...]
> galt. Og hun er glad for at sidde i den. Siger den er god. Tror endda, at
> hun hurtigt får lært selv at placere selen og lukke den.

Hej Lisbeth

Hvad kostede den? - og hvor købte du den? Vil du ikke vende tilbage og
fortælle om du er godt tilfreds med den for vi har nemlig også kig på den

Hilsen
Anja

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 26-01-05 23:38

"Anja Holdum" <salg@holdum.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad kostede den?

1099 kr

- og hvor købte du den?

Babysam

> Vil du ikke vende tilbage og fortælle om du er godt tilfreds med den
> for vi har nemlig også kig på den

Joda... gerne. Men barnet kører i flere biler og den kommende tid er det
ikke primært den nye barnestol hun kommer til at bruge, så der går lige
nogle dage.

Mvh. Lisbeth