Advokat/Juridisk Bistand søges...
Fra : <- TM·DK ->

Dato : 22-01-05 17:35

Hej til jer alle...

Jeg/Vi har været på jagt efter en advokat som kan varetage vores interesser
mht. til skilsmisse/forældremyndighed i England. Vi er hele tiden stødt
panden imod "muren", fået et par "ubrugfelige links", osv. osv., og er ret
så frustreret nu over hvor man kan henvende sig og hos hvem man kan få
hjælp/støtte samt advokatbistand - her i Danmark.

"Sagen" er den at - min dame er mor til 3 unger, hun er fra England men er
pt. bosiddende her i landet og vi har planer om at fortsætte vores samliv
her. Hun har for c.a. 4 mdr. siden søgt om skilsmisse med hendes engelske
mand som - er en "koldbøtte" uden lige, har brugt ALT imod hende, sagt at
hun IKKE må kontakte hendes børn og ej heller må se/tale med dem mere!

Jeg har indtil nu forsøgt på bedste vis at støtte hende men - er efterhånden
nået så langt at - man som Britisk EU Borger - ikke kan få nogen form for
juridisk hjælp her i Danmark, kan det virkeligt være sandt????

Vores fremtidige planer er at hun vil bosætte sig her med mig og min søn og
starte på en frisk ny tilværelse og senere - få sine unger med her over -
HVIS muligt!

Hvem kan hjælpe hende/os? Hvor kan vi gå hen og - hvem kan vi evt. kontakte?
Vi må og skal have hjælp nu!!!!

På forhånd tak,

Mvh.,

Kelly & John.

Fra : Lars Raaby

Dato : 22-01-05 21:42

<- TM·DK -> skrev bl.a.:
> [...]
> over hvor man kan henvende sig og hos hvem man kan få
> hjælp/støtte samt advokatbistand - her i Danmark.

Prøv at spørge i jura gruppen. Måske kan de hjælpe jer.

dk.videnskab.jura

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : { TM·DK }

Dato : 23-01-05 03:25

"Lars Raaby" <Lars@8840.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at spørge i jura gruppen. Måske kan de hjælpe jer.
>
> dk.videnskab.jura
>

> --
> MVH Lars
> - Enlig far til en lille dreng
> http://www.kaspers-verden.dk

Okay, det gør vi.

Mange tak.

Fra : Søren Mors

Dato : 23-01-05 18:51

<- TM·DK -> wrote:
> [...]
> så frustreret nu over hvor man kan henvende sig og hos hvem man kan få
> hjælp/støtte samt advokatbistand - her i Danmark.

Jeg kan nok desværre ikke hjælpe, men prøv med den nærmeste advokatvagt,
det kan være de har noget godt at sige. Omkring juraen i England kan du
måske prøve news:uk.legal. Jeg ved intet om gruppen, men fandt den ved
at tage en hurtig tur forbi http://groups.google.com. Hvis du roder lidt
rundt kunne det vel også tænkes at der fandtes en engelsk nyhedsgruppe
om familier og børn.

Held og lykke med det.

Søren Mors

Fra : Brian k

Dato : 25-01-05 04:34

<- TM·DK -> wrote:
> [...]
> her over - HVIS muligt!
>
> Hvem kan hjælpe hende/os? Hvor kan vi gå hen og - hvem kan vi evt.
> kontakte? Vi må og skal have hjælp nu!!!!

Hej

Så det er mere rimligt at HUN flytter børnene til et fremmed land, til en
fremmed mand -end at børnene bliver i deres hjemland sammen med deres far?

Som jeg ser det så har moderen truffet et valg -alene ud fra egne egoistiske
behov -det valg må hun så stå til ansvar for nu.

Og det er vel først efter hun mødte dig og forlod sin mand efterfølgende at
han "er en "koldbøtte" uden lige, har brugt
ALT imod hende, sagt at hun IKKE må kontakte hendes børn og ej heller må
se/tale med dem mere! "

Hummm, jeg er tilbøjelig til at sige at herfra hvor jeg sidder; så er det
vist ikke ham der er en koldbøtte"!

En ting er at man forlader sine børn, men at efterfølgende ikke stå til
ansvar for sin handling -det siger mere om personen end den første handling.

/brian