Gaveideer, 1 år
Fra : Nette

Dato : 16-01-05 02:35

Hej med jer herinde.

Håber i er kommet godt over jul og nytår. - Jeg har haft en del at se til,
så jeg har ikke rigtig haft overskud til at sidde foran pcen de sidste mange
uger. Men dejligt at være "lidt tilbage".

Jeg har fået et problem...

Hvad kan man ønske sig, når man er en dreng og man fylder 1 år her i starten
af året?
Der går jo næsten et helt år indtil man får julegaver....
Hvad bruger man, når man er mellem 12-22 mdr.?

Jeg har selvfølgelig skrevet en del ned, men vi er en stor familie og div.
forslag modtages med kyshånd.

PFT

Nette

Fra : Lars Raaby

Dato : 16-01-05 07:26

Nette skrev bl.a.:

> Hvad kan man ønske sig, når man er en dreng og man fylder 1 år
> her i starten af året?
Biler, Traktorer og Lego
En bil han kan sidde på eller den berømte motorcykel fra Dantoy.
Min søn som er 1 år en helt vild med disse ting dog køre han ikke
på motorcyklen endnu men det kommer han sikkert til i løbet af
sommeren.
En trillebør eller kost, skovl og rive.

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Søren Mors

Dato : 16-01-05 11:20

Nette wrote:
> [...]
> af året?
> Der går jo næsten et helt år indtil man får julegaver....
> Hvad bruger man, når man er mellem 12-22 mdr.?

Ting der kan stables. Vores datter på 1½ er vældig begestret for sit
tårn af plasticspande. Spandene apsser ind i hinanden, så det kan pakees
væk igen. Træklodser, til når han er blevet lidt bedre til at stable.

Træpuslespil (sådan nogen hvor der er skåret ud til hver enkelt brik.

Tuscher er også et hit hos Marie (hende på 1½).

Dukker og bamser.

Søren Mors

Fra : karsten & Pia

Dato : 18-01-05 10:29

"Nette" <nettesnetpostfjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvad bruger man, når man er mellem 12-22 mdr.?
>
> Jeg har selvfølgelig skrevet en del ned, men vi er en stor familie og div.

Ja jeg ville sige:

lego (f.eks zoo dyr)
trætogbane (kidswood/brio)
bøger (Sigurd fortæller godnathistorier f.eks)
sansegynge (legeskab.dk)
DVD-film (bamse og kylling)
halskæde (f.eks med stjernetegn)

ellers kan jeg anbefale www.gamleskole.dk
de har mange gode ting, eller www.legeskab.dk de er godt nok lidt dyre, men
måske familien kan ligge sammen om en ting.

MVH Pia

Fra : Nette

Dato : 19-01-05 21:39

"Nette" skrev
> Jeg har selvfølgelig skrevet en del ned, men vi er en stor familie og div.
> forslag modtages med kyshånd.

Tak for ideerne, alle.

Nette