Det blev en pige :0)
Fra : Heidi Jensen

Dato : 10-01-05 21:25

Hej

I fredags skete det så, vi fik en lille pige - 48 lang og 2960 i drøjten!
Fødslen tog ca. 12 timer (den tid vi var på sygehuset, veerne startede meget
tidligere). Fødslen var ikke helt nem, da Emeli's (som hun er kommet til at
hedde) hjerte ikke fungere så godt med mine veer, + jeg kastede op under
hele seancen.... så det var et kæmpe vivar til sidst! De talte om, at jeg
efter 11 timer skulle ha' taget kejsersnit, men heldigvis havde lægen ikke
tid pga. et andet akut kejsersnit, så vi forsatte lidt endnu med nervøse
jordmødre osv. Det endte så med, at de tog hende med sugekop, for det skulle
gå stærkt til sidst! Dagen i fredags er blevet kendt på sygehuset, som
helvedes dagen, fordi de 3 fødsler der var, var der et akut kejsersnit, som
oven i købet måtte med helikopter til rigshospitalet, og så var der min og
en andens som varede halve døgn, og var meget komplicerede!

Men vi har det alle godt nu. Det er simpelthen det dejligste der findes, det
kan bare ikke beskrives... :0) Vi er bare så glade!

Venlig Hilsen/ Best Regards
Heidi Jensen
www.hot-newlife.dk

Fra : Kathrine

Dato : 10-01-05 21:40

"Heidi Jensen" skrev:
> I fredags skete det så, vi fik en lille pige - 48 lang og 2960 i
drøjten!

Stort tillykke!
--
Kathrine

Fra : Kristine Gazel

Dato : 10-01-05 21:48

Heidi Jensen wrote:

> Men vi har det alle godt nu. Det er simpelthen det dejligste der
> findes, det kan bare ikke beskrives... :0) Vi er bare så glade!

Stort tillykke også fra mig.

Åh, nu får jeg helt sommerfugle i maven selv.

Mange hilsner Kristine.

Fra : Cat

Dato : 10-01-05 22:55

"Heidi Jensen" <beardie@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Men vi har det alle godt nu. Det er simpelthen det dejligste der findes,
det
> kan bare ikke beskrives... :0) Vi er bare så glade!

Tillykke - tillykke. Det er fedt at have børn!!!

Tine

Fra : Henrik Petersen

Dato : 11-01-05 14:16

"Cat" <ss@dd.dk> skrev i en meddelelse

> "Heidi Jensen" <beardie@mail.dk> skrev i en meddelelse
> det
>
> Tillykke - tillykke. Det er fedt at have børn!!!

Ja det er det, selv om der er tidspunkter, hvor det er feder en andre.
klokken 3 om natten, 4 dag itræk er det mindre fedt, men det bliver fuld
ophævede at de rigtig mange tidspunkter.

henrik

Fra : Mus

Dato : 10-01-05 23:16

Tillykke med Emeli

Uha jeg glæder mig til april. Jeg synes der er laaaang tid til.

LN

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 10-01-05 23:16

"Heidi Jensen" <beardie@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>

> I fredags skete det så, vi fik en lille pige - 48 lang og 2960 i drøjten!

Stort tillykke - nej, intet i verden kan sammenlignes med at få børn, det er
det vildeste sug af forelskelse i maven.
En fin, lille størrelse, pånær ti gram præcis lige så stor som min søn (som
så godt nok har en tvillingesøster OG er født en måned før termin, så efter
forholdene var han meget stor *S*).

Glæd dig til tiden fremover, man tror det næppe muligt, men forelskelsen
tager bare mere og mere til

MVH Mette (mor til tre)

Fra : Kitti Egevang

Dato : 11-01-05 00:14

Stort tillykke til dig og prinsessen

Hilsen Kitti.

Fra : Gitte

Dato : 11-01-05 07:39

Hej

>Men vi har det alle godt nu. Det er simpelthen det dejligste der findes, det
>kan bare ikke beskrives... :0) Vi er bare så glade!

Et stort tillykke med lille-pigen herfra også

MVH
Gitte

Fra : Inger Pedersen

Dato : 11-01-05 08:10

"Heidi Jensen" <beardie@mail.dk> skrev i en meddelelse 1

> I fredags skete det så, vi fik en lille pige

Til lykke!

Hilsen Inger

Fra : Melanie

Dato : 11-01-05 08:16

> [...]
det
> kan bare ikke beskrives... :0) Vi er bare så glade!

Tillykke tillykke.
Ih hvor dejligt for jer, men sikke en fødsel.

Knus Dennis og Melanie

Fra : Mette

Dato : 11-01-05 12:19

Også lige et stort tillykke herfra og hed og lykke fremover)

Fra : Rasmussen

Dato : 11-01-05 14:45

KÆMPE STORT TILLYKKE HER FRA

Venlig hilsen
Jakobs mor

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-05 20:07

Hej Heidi
Også et stort tillykke herfra. Kan selv huske hvordan det var da jeg fik min
datter for 18 mdr. siden og der findes bare ikke noget dejligere.
Hilsen Eva

Fra : Lars Raaby

Dato : 11-01-05 20:52

Heidi Jensen skrev bl.a.:
> I fredags skete det så, vi fik en lille pige - 48 lang og 2960
> i drøjten!

Stort tilykke her fra.
--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Rikke

Dato : 12-01-05 16:35

Et kæmpe tillykke herfra også
Der må være noget med de piger der hedder Emily ( Sådan staves min datter )
Det var også en hård og kompliceret fødsel. Den tog 23 timer, og var var
også gjort klar til akut kejsersnit, men en mandlig læge mente at vi skulle
prøve med sugekop, ud skulle hun her og nu. De gik nogenlunde og Emily
blevet suget og kørt på børneafdelingen i 1 1/2 døgn med slanger og drop. En
hård oplevelse for et nybagt forældre par...... Emily er i dag 5 1/2 år
gammel, frisk og fræk..... og er storesøster til Patrick på 2 1/2år.

Held og Lykke med hende....
Mvh Rikke

---

Fra : Heidi Jensen

Dato : 15-01-05 18:41

Tak til jer alle! Jeg ville ellers sætte et billede ind af hende i binaer,
men det vil ikke rigtig lykkes! Så I må vente til jeg kan få min hjemmeside
opdateret! :0) Hun er bare gudeskøn :0)

Sundhedsplejersken var her i torsdags, og hun har på 6 dage taget 300 g.
på - det er meget flot ikke sandt? :0)

Til jer der venter jer.... Glæd jer, det bliver fantastisk, det gør skide
ondt, men tro mig - bagefter gør I det gerne igen, bare for at få oplevelsen
en gang til :0)

Heidi