Pisse i bukser/pisse territorie af
Fra : Bo Warming

Dato : 05-01-05 11:06

Pisse i bukser/pisse territorie af

Med alle praktiske modforholdsregler vedr. legemlige problemer, er det dumt
at tro, at man rammer problemets kerne via fysik og kemi .
Psykosomatik er typisk tusind gange vigtigere end det legemlige alibi til at
klynke, og når gamle tisser i bukserne er det ikke indlysende at bleer eller
marmeladeglas er rette svar på deres "råb om hjælp".
Tillært hjælpeløshed knytter sig til ønske om åndeligt at "pisse territoriet
af! og forlange omsorg -. eller vise selvstændighed og
mod/oprørskhed(overfor sin egen indre domstol), og da jeg aldrig har mødt
en stærkt ildelugtende person i en bus, som i nedenstående mail, så tænker
jeg, at der måske er ulykkesfugl-mentalitet i at holde op at passe på sin
renlighed.Hvad tror du?

"I går var jeg med bus til Kgs. Nytorv- da jeg stod på stod der en ældre
here
op fra sin plads og stod i gangen med et tydelligt lidende udtryk i ansigtet
lugten af urin var umiskendelig, havde denne herre haft tomt glas med låg på
sig med kunne han have brugt glasset til urinen og sparet at gøre det på
sine bukser samt resten af passagerer for lugt- oplagt en god ide!

"Jeg gør oprør, altså er jeg til" Albert Camus

Det vigtigste budskab vedr. disse interessante tabu-emner er klart:
_IGNORER_
Ingen er blevet syg af pislugt - find væsentligere ting at gå op i, end
ligegyldige lugte og vaner.
At vise de gamle respekt er at tage dem med på råd og se om de har kløgt og
er værd at lytte til - ikke at hæge om hygiejne-idealer der ikke stikker
dybt
De mest skadelige mennesker i denne sag er nok renlighedshysteriske
fascist-husmødre. som er dybt uvidende om realiteter og videnskab.

"Women cherish in their breasts a secret scorn for science, as if they were
superior to it".Nietzsche

Eller er kvinder kloge og ønsker mænd uden værdi kørt ud på et sidespor, via
foragt?
Stod der også kvinder bag Hitlers jødeforfølgelser?
60% af de der stemte på Hitler ved de første valg var KVINDER -
homosexualitets-hadende og Kinder-Kirche-Küche begejstrede