gratis bog om sorg / spiritualitet på Inte~
Fra : Kjeld

Dato : 30-12-04 20:04

Skulle nogle af jer, have interesse i at læse en bog om sorg og eller
uforklarlige begivenheder, så ligger bogen på adressen www.sorgbog.dk
eller www.spirituelbog.dk

Med venlig hilsen
Kjeld

Fra : Melanie

Dato : 01-01-05 13:37

"Kjeld" <kjeld52@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Skulle nogle af jer, have interesse i at læse en bog om sorg og eller
> [...]

Kære Kjeld

Det gør mig frygtelig ondt at I har mistet jeres dejlige datter. Jeg er selv
fra 1977 og kan nemt genkende ting fra hendes liv i mit. I har skrevet så
utroligt godt og meget følelsesladt. Jeg har græt flere gange mens jeg læste
i den. (Jeg er i gang med del 2.)
Det ikke at snakke om døden og ikke ture tale med jer om den oplever jeg
netop nu. Jeres historie som desværre er sand, rør mig dybt, men jeg ved
slet ikke hvad jeg skal skrive til jer.
Tak fordi i vel dele denne historie med andre, for den sætter gang i en
masse tanker og følelser.

Pas godt på henanden.

Knus Melanie

Ps. Til andre her i ng, læs bogen, den er fantastisk gribende.