Helicopter legetøj / tv reklame
Fra : Brian k

Dato : 22-12-04 14:58

Hej

Jeg så for nyligt en reklame i TV om en helikopter i stil med denne:
http://www.funforalltoys.com/products/just_for_fun_8/chopper_patrol/chopper_patrol.html

Bare i en bedre kvalitet / nyere udgave.
Der er bare det problem at jeg naturligvis ikke lagde mærke til hvad den
hed, hvem der forhandlede den.

Den i ser på billedet er den jeg oprindeligt havde tænkt mig at købe -lige
indtil jeg så reklamen for den anden model (der var mere elektronisk og man
kunne få point for landinger de rigtige steder osv, osv).

Nogen der har nogen info om hvem der forhandler den?

/brian

Fra : NoMan

Dato : 23-12-04 13:26

Har lige se den i den lokale Fakta i Århus V, men mon dog ikke de andre
Fakta'er har den også.
--
Det er fordi det er nemmere at læse - vi læser jo ikke nedfra og op.
Hvorfor skal man skrive svaret under det man svarer ?

Fra : Brian k

Dato : 23-12-04 21:00

NoMan wrote:
> Har lige se den i den lokale Fakta i Århus V, men mon dog ikke de
> andre Fakta'er har den også.

Hej

Fandt den selv i Bilka idag, den var bestemt ikke så spændende som den så ud
til at være på tv reklamen. Så jeg købte den som BR og Toys r us havde (den
gamle model)

Tak for hjælpen alligevel

/brian

Fra : phk

Dato : 08-01-05 13:29

"NoMan" <nomail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det er fordi det er nemmere at læse - vi læser jo ikke nedfra og op.
> Hvorfor skal man skrive svaret under det man svarer ?

Fordi hvis jeg f.eks. ønsker at have både spørgsmålet og dit svar med i min
quotning, så ville de komme til at stå forkert, med mindre jeg byttede rundt
på dem.

Og det bliver jeg jo nødt til fordi "vi læser jo ikke nedfra og op", vel?

> Jeg blander mig jo heller ikke i hvilken parti du stemme på!

Lige så irrelevant som "jeg blander mig ikke i hvilken bil du kører i".

--
Per, Esbjerg