omvendt hverdag
Fra : SlumreGøj

Dato : 21-12-04 10:59

Vores yngste på 8 uger har vendt op og ned på nat og dag..
Han sover altså nogle gode lure om dagen..for at vågne hver time og holde
sig vågen om natten.
Hvordan vender man om på det?

Fra : Lumholdt & Riber

Dato : 23-12-04 20:31

"SlumreGøj" <heidi@AlowsNoSpam.dk> skrev i en meddelelse
> Vores yngste på 8 uger har vendt op og ned på nat og dag..
> Han sover altså nogle gode lure om dagen..for at vågne hver time og holde
> sig vågen om natten.
> Hvordan vender man om på det?
Hej,

Og tillykke med den lille. Dit problem er træls, jeg tror jeg ville begynde
at holde ham/hende vågen i løbet af sidst eftermiddag eller aften og/eller
evt. vække under middagslurene, simpelhen prøve at bryde rytmen

Held og lykke,

Hilsen Pernille (som lige er blevet mor til nr. 3 for 2 dage siden