Projektstyringssystem!
Fra : Preben Holm

Dato : 31-01-05 14:37

Hej alle

Jeg skal til at skrive min bachelor, men vil gerne have noget
projektstyring op at køre.!!!
Det må meget gerne være baseret til Internet, hvor tidsplaner og
dokumenter kan ligges op - gerne noget PHP og MySQL (kører ikke selv
serveren).

Kender i noget der duer til noget?

Med venlig hilsen
Preben Holm

Fra : Thomas Scholz

Dato : 31-01-05 17:07

Preben Holm wrote:
> [...]
> Det må meget gerne være baseret til Internet, hvor tidsplaner og
> dokumenter kan ligges op - gerne noget PHP og MySQL (kører ikke selv

Jeg har ret gode erfaringer med DotProject (http://www.dotproject.net).
Er PHP med MySQL som backend. Har dog et krav, som giver nogle
problemer. Man skal ha' rettigheder til at oprette temp. tables på MySQL
serveren. Noget der drillede mig lige i starten, til jeg ledte deres
forum igennem.

--
Thomas Scholz

Fra : Preben Holm

Dato : 31-01-05 21:02

> [...]
> problemer. Man skal ha' rettigheder til at oprette temp. tables på MySQL
> serveren. Noget der drillede mig lige i starten, til jeg ledte deres

Mener du tabeller, eller databaser?
Eller er "temp. tables" et begreb for sig selv?

Hvordan fik du det til at virke (deres side er nede i skrivende stund)

Med venlig hilsen
Preben Holm

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 31-01-05 21:39

> Mener du tabeller, eller databaser?
> Eller er "temp. tables" et begreb for sig selv?

Temp tabeller i din database...

/mikkel

Fra : Alex Holst

Dato : 01-02-05 21:47

Preben Holm wrote:
> [...]
> Det må meget gerne være baseret til Internet, hvor tidsplaner og
> dokumenter kan ligges op - gerne noget PHP og MySQL (kører ikke selv

Maaske trac er din ven?

   http://www.edgewall.com/trac/

OSS/FAQ for dk.edb.sikkerhed: http://sikkerhed-faq.dk