hjemmeside
Fra : Hans Houmøller

Dato : 29-01-05 01:52

Kort og godt: hvilket program er et godt valg hvis man vil kreere en
hjemmeside i Mandrake?
Hans

Fra : Alex Holst

Dato : 29-01-05 02:00

Hans Houmøller wrote:
> Kort og godt: hvilket program er et godt valg hvis man vil kreere en
> hjemmeside i Mandrake?
> Hans

Ud fra hvilke krav? Mange er vist tilfredse med en tekst editor og
referencerne paa w3.org.

OSS/FAQ for dk.edb.sikkerhed: http://sikkerhed-faq.dk

Fra : Hans Houmøller

Dato : 29-01-05 02:20

.... og jeg er så meget novice her at jeg ikke forstår dit svar!
Hans

Fra : Jesper Louis Anderse~

Dato : 29-01-05 08:55

Hans Houm?ller <hanshoumoller@mail.dk> wrote:
> ... og jeg er s? meget novice her at jeg ikke forst?r dit svar!
> Hans

Well, saa proever vi igen:

Mange er tilfreds med et tekstredigeringsprogram og specifikationerne
for (X)HTML fra w3. Hvis du skal lave rigtigt meget skal der nok
overvejes en loesning hvor man i hoejere grad lader en computer
konstruere hjemmesiderne end en selv.

Mon ikke ogsaa et er muligt at finde noget WYSIWYG-lignende hvis man
gider at lede.

--
jlouis

Fra : Claus Larsen

Dato : 31-01-05 20:18

Hans Houmøller wrote:
> Kort og godt: hvilket program er et godt valg hvis man vil kreere en
> hjemmeside i Mandrake?
> Hans

Du kan hurtigt og nemt lave en hjemmeside i openoffice:

ny - autopilot- webside

Hilsen Claus