Ingen multiboot efter install af Redhat
Fra : s?ren christensen

Dato : 26-01-05 22:44

Hej

Nu lykkedes det endeligt at få installeret noget linux og få det op at
køre med internet osv...
Men men men

Jeg kan ikke boote mit Windows Xp længere!!!

Jeg brugte Partiotion magic til at lave et nyt partition ud af noget
ledig plads. Så jeg har nu 3 stk. Et Windows 39GB, Andet60GB og et
Ext3 til linux på 17GB.
Jeg installerede så Linux på Ext og under installationen kom Grub selv
og meddelste den havde fundet noget til en multiboot. Jeg kan også
vælge noget i multiboot men der sker bare intet!

Håber nogle ved besked...

Fra : Rune Maagensen

Dato : 26-01-05 23:05

s?ren christensen wrote:
> [...]
> og meddelste den havde fundet noget til en multiboot. Jeg kan også
> vælge noget i multiboot men der sker bare intet!

prøv at kig i din /boot/grub/menu.lst eller grub.conf ?

Hvis du er meget ny hvad hedder din partition XP ligger på i /dev/hd??

/Rune