Source.list
Fra : Lasse Madsen

Dato : 26-01-05 20:57

Er der nogle, der ved, hvor jeg kan downloade den nyeste source.list med
wget, for der er sket noget med min, så jeg ikke kan bruge den?
Hvis det er nødvendigt, vil du så ikke lige smide din online, så skriver
jeg, når jeg har downloadet den?

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 26-01-05 21:08

On Wed, 26 Jan 2005 20:56:59 +0100, Lasse Madsen wrote:

> [...]
> wget, for der er sket noget med min, så jeg ikke kan bruge den? Hvis det
> er nødvendigt, vil du så ikke lige smide din online, så skriver jeg,
Hvilken distribution(fedora, redhat, mandrake, suse, ubuntu, knoppix eller
debian) og version (stable, testing eller unstable)?

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Fra : Lasse Madsen

Dato : 27-01-05 00:36

"Michael Rasmussen" <mir@miras.org> skrev i en meddelelse
> Hvilken distribution(fedora, redhat, mandrake, suse, ubuntu, knoppix eller
> debian) og version (stable, testing eller unstable)?

Det er Debian, men versionen ved jeg ikke så meget om :S

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 27-01-05 01:04

On Thu, 27 Jan 2005 00:36:27 +0100, Lasse Madsen wrote:

> Det er Debian, men versionen ved jeg ikke så meget om :S
Hvilket output giver følgende kommando:
dpkg -s apt

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Fra : Sune Vuorela

Dato : 26-01-05 22:13

On 2005-01-26, Lasse Madsen <lass1987@hotmail.com> wrote:
> [...]
> wget, for der er sket noget med min, så jeg ikke kan bruge den?
> Hvis det er nødvendigt, vil du så ikke lige smide din online, så skriver

Hvis vi nu siger at det er en debian sarge, så er dette et godt
udgangspunkt.

deb http://ftp.de.debian.org/debian sarge main contrib non-free
deb-src http://ftp.de.debian.org/debian sarge main contrib non-free

deb http://security.debian.org/ sarge/updates main contrib non-free