WRT54G image med kismet ?
Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 26-01-05 20:48

Er der nogen der har erfaring med at bygge sin egen WRT54G firmware,
eller alternativt kender til en distribution med kismet_drone i
standardinstallationen ?

Hvis folk undrer sig over hvorfor jeg spørger her, så er det fordi
WRT54G er en almindelig MIPS baseret Linux box.

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 26-01-05 20:55

Povl H. Pedersen wrote:
> [...]
>
> Hvis folk undrer sig over hvorfor jeg spørger her, så er det fordi
> WRT54G er en almindelig MIPS baseret Linux box.

Har du kigget om det her er noget du kan bruge?
http://openwrt.org/

--
Magnus Pedersen
No trees were killed in the sending of this message.

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 27-01-05 09:58

Magnus Pedersen <mgpeder@hotmail.com> wrote in news:ct8sin$1gat$1
@news.cybercity.dk:

> Har du kigget om det her er noget du kan bruge?
> http://openwrt.org/

Flere gode links:
http://www.voip-info.org/wiki-Linksys+WRT54G

--