Dualhead problem - igen :-)
Fra : Jan Birk

Dato : 20-01-05 11:22

Det er langt om længe lykkedes at få dualhead til at fungere
tilfredsstillende, med følgende undtagelse:

Hvis jeg minimerer et vindue (klik på stregen i øverste højre hjørne) og
vinduet befinder sig på venstre skærm, kan jeg se at vinduet animeres
ned på proceslinien på højre skærm. Når jeg efterfølgende 'rejser'
proceslinien for at bruge vinduet igen, findes det ikke.

Hvis vinduet derimod findes på venstreskærm når det minimeres (der hvor
processlinien også findes) virker det som forventet....

Processerne findes, da jeg kan se dem i processoversigten, og hvis jeg
logger ud af X og ind igen, kommer de forsvunde processer tilbage??

Nogle ideér

/Jan

Fra : Jan Birk

Dato : 25-01-05 12:00

> [...]
>
> Processerne findes, da jeg kan se dem i processoversigten, og hvis jeg
> logger ud af X og ind igen, kommer de forsvunde processer tilbage??

En workaround er:

I det fungerende vindue:
1) Lav et: 'New Panel'
2) Træk det over i det andet vindue
3) Tilføj: 'Add to Panel -> Window List

Så 'forsvinder' vinduerne ikke, men bliver lagt i det nye panel!

/Jan