Mandrake 10.1 musse problemer
Fra : Steen Jørgensen

Dato : 13-01-05 11:32

Jeg har installeret Mandrake 10.1 på min Compaq presario 1685 og det virker
fint. MEN har problemer med mussepladen. Cursor hopper og danser rundt, har
prøvet alverdens driver men intet virker. Vil nu prøve med en extern mus -
men det kan jeg sku heller ikke få til at virke. I konfiguraionen kan jeg
ike få den til at "kikke" på en anden port end mussepaden.
Er der nogle der har prøvet dette før?????

Hjælp

/Steen

Fra : Kasper Dupont

Dato : 13-01-05 11:45

Steen Jørgensen wrote:

> [...]
> ike få den til at "kikke" på en anden port end mussepaden.
> Er der nogle der har prøvet dette før?????

Jeg kører FC2 på en presario 2166EA, jeg ved ikke lige
hvor meget de to ligner hinanden. Jeg var nødt til at
give "psmouse.proto=imps" med som parameter til kernen
for at få mousepadden til at virke rigtigt.

--
Kasper Dupont

Fra : Steen Jørgensen

Dato : 13-01-05 12:00

Kasper Dupont skrev:

> Jeg kører FC2 på en presario 2166EA, jeg ved ikke lige
> hvor meget de to ligner hinanden. Jeg var nødt til at
> give "psmouse.proto=imps" med som parameter til kernen
> for at få mousepadden til at virke rigtigt.

Tak for det!!
men hvor angiver du den linie?

Fra : Kasper Dupont

Dato : 13-01-05 12:37

Steen Jørgensen wrote:

> Tak for det!!
> men hvor angiver du den linie?

Hvilken bootloader bruger du? Hvis du bruger grub kan du
så vidt jeg husker trykke a for at tilføje argumenter
til kernen. Skal ændringen laves permanent er det
/boot/grub/grub.conf man skal ind og rette i.

--
Kasper Dupont