Addtronic Kabinet
Fra : Homer Simpson

Dato : 22-05-01 15:19

Hejsa derude...

Jeg har lige et par spørgsmål omkring Addtronic kabinetter.. det drejer sig
mest af alt om deres 6896A model...

Hvordan er folk tilfredse med kabinettet, er der nogle dårlige ting ved
det???

Kan der monteres NC dæmpemåtter i det og giver det nogen effekt...

Jeg skulle gerne bruge et kabinet hvor der var en god luftgennømstrømning i
og det lader der til at være i Addtronic..

Håber i kan komme med nogle gode råd og outputs...

Fra : Hellfire

Dato : 22-05-01 18:53

Kan varmt anbefale det !!!
Der er god plads til lyddæmpende måtter og dens slags.

Hilsen Henrik