MS Windows
briani 27239
Ghostprogram 9.0
Fra : Svend Aage Poulsen

Dato : 12-02-05 17:56

Hej.
Har anskaffet mig et Ghostprogram, men kan ikke finde ud af at restore
, jeg kan godt nok indlæse data på cd rom, men når jeg prøver at
restore, kommer den med en meddelelse om at jeg skal lægge den sidste
cd i, for derfor at skubbe ud igen, og bede om den første cd, og sådan
bliven den ved. Er der nogen der ved noget om dette program, og ved
hvordan det skal bruges.

Venligst Svend Aage

Fra : Filip

Dato : 12-02-05 19:13

> [...]
> cd i, for derfor at skubbe ud igen, og bede om den første cd, og sådan
> bliven den ved. Er der nogen der ved noget om dette program, og ved

Kan vi få lidt mere at vide hvilket Ghost program der er tale om.
Ghostprogram 9.0 lyder lidt hjemmebixet. Er det Norton Ghost?

Måske er der bare sket en fejl i brændingen. Bare ærgeligt

Filip

Fra : Svend Aage Poulsen

Dato : 14-02-05 11:28

Filip <annonym@get2net.dk> skrev:

>Kan vi få lidt mere at vide hvilket
> [...]

Hej igen.
Det er et Norton Ghostprogram fra Symantec, jeg har prøvet at
brænde på både genskrivelige, som almindelige cd'er, så jeg tror
ikke det er en fejl i brændingen.
--
Venligst Svend Aage

Fra : Calle.

Dato : 13-02-05 14:05

Svend Aage Poulsen (slet WQR60) wrote:
> [...]
> cd i, for derfor at skubbe ud igen, og bede om den første cd, og sådan
> bliven den ved. Er der nogen der ved noget om dette program, og ved

og du er helt sikker på, at du ikke har byttet om på nogle CDere.
Stop dem i PCen og se hvad de hedder. den første har en efternavn, hvor de
andre har 1 og opefter

--
Calle.

Fra : Svend Aage Poulsen

Dato : 14-02-05 11:24

Calle. <fake@fake.fake> skrev:

>og du er helt sikker på, at du ikke
> [...]

Ja den første cd at jeg kommer i har ingen nummer, men det har de
næste, som nummer 2 og 3, jeg bruger 3 i det heler.
--
Venligst Svend Aage