MS Windows
briani 27239
alt tab virker ikke mere
Fra : Fidolinux.dk

Dato : 12-02-05 17:01

Hvvad er der gået galt ?
Lige pludselig virker alt + tab ikke mere.

Jeg kan godt bruge tasterne for sig selv, så de virker altså fint nok.
Det virker heller ikke med alt shift og tab

--
Mvh stefan
--------------------------

Fra : Akasut

Dato : 12-02-05 17:54

"Fidolinux.dk" <fidolinux@FJERNfidolinux.dk> skrev i en meddelelse
> Hvvad er der gået galt ?
> Lige pludselig virker alt + tab ikke mere.

Mon dog ikke?

Fra : Fidolinux.dk

Dato : 12-02-05 18:53

> Mon dog ikke?

ehh ? hvad mener du ?

Fra : Filip

Dato : 12-02-05 19:15

Hvis du har et trådløst tastatur er det på tide at du skifter batterier.

Filip

Fra : Fidolinux.dk

Dato : 12-02-05 20:22

> Hvis du har et trådløst tastatur er det på tide at du skifter batterier.

Det er heller ikke det.....

Fra : Rudi Stegen

Dato : 12-02-05 22:27

Hej Fidolinux.dk, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Det er heller ikke det.....

Kig efter muligheden for at låne et tastatur 5 minutter. Virker det på
det, er det dit aktuelle tastatur, der er gået koks i.

Tastaturer er jo en slags selvstændige (omend relativt simple) pc'er,
der udsender signaler (koder) til din pc. Er disse ikke pinlig korrekte
(mekanisk slid, elektriske fejl), opfattes de ikke/forkert af pc'en.

Noget kunne tyde på, at din problematiske tastaturkombination meget
nemt kunne skyldes dette.

--
Hygge fra Århus - Rudi
En mail, mailen, flere mail el. mails, alle mailene

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-05 16:39

On Sat, 12 Feb 2005 20:22:19 +0100 skrev "Fidolinux.dk"
<fidolinux@FJERNfidolinux.dk> .

>Det er heller ikke det.....

Fra Windows 'hjælp':

"Nogle genvejstaster virker ikke, hvis Træge taster er aktiveret i Hjælp til
handicappede. " en mulighed der måske lige skal undersøges ?

Envidere, hvis du fornyligt har installeret et program der laver om på/benytter
andre genveje, kunne det være en forklaring.

Prøv evt. med et andet tastatur, mere for at få udelukket et defekt tastatur.

VH Martin

Fra : Fidolinux.dk

Dato : 13-02-05 19:06

> "Nogle genvejstaster virker ikke, hvis Træge taster er aktiveret i Hjælp
> til
> handicappede. " en mulighed der måske lige skal undersøges ?

De er deaktiverede

> Envidere, hvis du fornyligt har installeret et program der laver om
> på/benytter
> andre genveje, kunne det være en forklaring.

Ingen ny software heller

> Prøv evt. med et andet tastatur, mere for at få udelukket et defekt
> tastatur.

Prøvede jeg for ti min siden, ingen hjælp der heller