MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Media Player - igen
Fra : Elin Kuijers

Dato : 11-02-05 10:10

Jeg har stadig ikke fundet løsningen på mit problem med, at jeg ikke kan
afspille visse filer fra DR.
Afspilningen bliver hængende ved 'gemmer i buffer'. Når jeg derefter vil
lukke IE får jeg fejlmeddelelse og her ken jeg finde følgende fejlrapport:

C:\docume~1\ELINKU~1\Temp\WERa77f.dir00\iexplore.exe.mpmd

C:\docume~1\ELINKU~1\Temp\WERa77f.dir00\appcompat.txt

Kan det lede nogen på sporet?
vh
Elin Kuijers

Fra : John Vedsegaard

Dato : 13-02-05 23:32

Prøv at udtage dit lydkort og begynd forfra evt. med en onboard kort.
For øvrigt kan mange filer hos dr.dk kun afspilles i mediaplayer version 9
eller højere.

John Vedsegaard
www.taform.dk

Fra : Karsten Nielsen

Dato : 19-02-05 07:33

On Fri, 11 Feb 2005 10:09:53 +0100, "Elin Kuijers"
<elin_kuijers@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>
>C:\docume~1\ELINKU~1\Temp\WERa77f.dir00\iexplore.exe.mpmd
>
>C:\docume~1\ELINKU~1\Temp\WERa77f.dir00\appcompat.txt

Nu skriver du ikke hvilke mediefiler som er problemet.
Men hvis det er videoklip som det handler om, så mener jeg
at du skal have installeret programmet: RealPlayer så vidt
jeg husker...

mvh
Karsten
http://hjem.get2net.dk/Pallesen/