MS Windows
briani 27239
DNS fejl - hvad kan det være?
Fra : Sven

Dato : 11-02-05 00:51

Hej.
Når jeg klikker på et internet-link i en email, åbner den Explorer, men
efter et øjeblik får jeg at vide, at der er en DNS-error, eller at siden
ikke er "aktiv". Uanset hvilken adresse jeg nu putter i dette
explorer-vindue, får jeg samme besked.
Hvis jeg derimod vha copy&paste indsætter linket i et selvåbnet
explorervindue, så virker det fint!
Hvad er denne fejl? Er fejlen i OE eller i IE6? Alt er opdateret (kører SP2
WinXP med automatisk opdatering)

Jeg har spurgt i OE-gruppen, men fik ikke svar, så nu håber jeg, at en her i
Windows-gruppen har et bud på en fejlrettelse.

Fejlen kommer, hvis der ikke er et åbent Explorervindue. Fejlen kommer også
i Hurtigstart (Quick launch), hvis jeg der klikker på en internet-genvej, og
der ikke er et åbent explorer vindue.

Sven