Indkøbsvogn
Fra : Daniel

Dato : 22-05-01 14:37

Hej
Jeg er ved at lave en firma-hjemmeside og mangler en funktion,
altså en indkøbsvogn så man kan smide varer over i vognen og
derefter købe det....

Er der nogle der ved hvor man kan få fat i sådan et script ???,
eller er der nogle der har det ???? så ville jeg blive
overlykkelig...

M.V.H
Daniel

Fra : Daniel

Dato : 22-05-01 17:06

Nå, det er der altså ingen der finde ud af ????

Fra : Jakob Andersen

Dato : 22-05-01 19:45

"Daniel" <ikke@givet.dk> wrote in message news:9ee2om$kp3$1@sunsite.dk...
> Nå, det er der altså ingen der finde ud af ????

Så så, rolig nu

Kig på: <http://www.15seconds.com/Issue/010411.htm>

--
"No matter how great and destructive your problems may seem now,
remember, you´ve probably only seen the tip of them."

Fra : Martin - Zeus

Dato : 22-05-01 18:09

Hvis du bruger ASP skal du bare have en tim database, hvor du opretter en
global.asa fil som starter med siden, og så bruger du session_onload til at
oprette en tabel og et session til at huske tabel navnet, derefter laver du
en anden database med alle dine produkter i, som bliver vist frem. så kan du
lave et link der hedder tilføj, hvor den tilføjer det produkt til den
nyoprettet tabel som hver bruger som logger ind får. Jeg er selv hved at
lave en indkøbs side til et firma, det er ikke så svert igen, hvis det ikke
skal være så prof. så muligt.

mvh. Martin

Fra : daniel

Dato : 22-05-01 18:36

jeg er ikke helt inde i det, så jeg har et par spørsmål...
> Hvis du bruger ASP skal du bare have en tim database,
HVAD ER DET ????

hvor du opretter en
> global.asa fil som starter med siden,
asa ??