MS Windows
briani 27239
Kopi af W-opsætning
Fra : Ole

Dato : 09-02-05 16:48

Hejsa,
Når jeg nu snart (hmmm)og efter alle kunstens regler, får re-geninstall.
min W XP Home SP1 så den kører ordentligt, tænker jeg på at lave en
total kopi (ghost/image eller hvad det nu hedder) af installationen på
en anden HDD
Hvilke anbefalelsesværdige programmer hertil ( nem GUI og sikkerhed for
at alt kommer med) foreslår i ?

I den forb. Er der nogen, der positivt ved om den formatt., der er på W
XP cd´en effektivt formatt. _alt_ , også MBR/bootsektor eller hvad det
nu hedder. Hvis ikke, hvad så ?
--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
15.01.05: 12 nyeste fotografiske billeder på: