MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Systemdvale mislykkedes.
Fra : zillyink

Dato : 09-02-05 13:30

Min maskine (XP pro SP2) viser nedenstående når den skal gå i
dvale.
Jeg har isat både XPdisk og A-disk, søgt i system32 og via nettet
for at opdatere driveren, men uden held. Den siger at den bedste
driver er installeret og virker korrekt - - - (not)

Hjælp søges!

*******************************
Systemdvale mislykkedes.

Enhedsdriveren til enheden "USB 2.0 Root Hub Device" forhindrer
computeren i at gå i dvale. Luk alle programmer og prøv igen.
Hvis problemet fortsætter, er du muligvis nødt til at opdatere
driveren.

--
Hilsen

Zillyink
Slet: *getlost*

Fra : Neil Southwood

Dato : 13-02-05 16:45

In news:420a0258$0$160$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
zillyink <zillyink@getlosthotmail.com> typed:
> [...]
> computeren i at gå i dvale. Luk alle programmer og prøv igen.
> Hvis problemet fortsætter, er du muligvis nødt til at opdatere

Jeg har et tilsvarende problem med en scanner på LPT1-porten. Jeg må undlade
at starte scanneren hvis jeg vil benytte dvale.

--
Neil Southwood

Fra : Akasut

Dato : 13-02-05 17:41

"Neil Southwood" <neil.southwood@fjern.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

undlade
> at starte scanneren hvis jeg vil benytte dvale.

Ja, det sidste lyder ikke dumt.