MS Windows
briani 27239
winxp finder ikke USB enhed
Fra : FRKJ

Dato : 08-02-05 19:17

Windows kan ikke "se" min mobil når jeg tilslutter den til USB porten!
Jeg er blevet rådet til at fjerne USB rodhub og lagerenheder fra USB
controller i Device manager og derefter boote op igen. Kan dette gøres uden
at skade windows, eller er der noget jeg skal passe på?

Fra : Fynbo

Dato : 08-02-05 20:22

"FRKJ" <snabel@dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> controller i Device manager og derefter boote op igen. Kan dette gøres
> uden at skade windows, eller er der noget jeg skal passe på?

Hvilken mobil drejer det sig om?..

Fynbo

Fra : FRKJ

Dato : 08-02-05 20:41

> Hvilken mobil drejer det sig om?..

E398 Motorola

Fra : Fynbo

Dato : 08-02-05 20:58

> E398 Motorola

Her er hvad jeg kunne finde om E398
http://direct.motorola.com/DNS/Web_accessories_detail.asp?Country=DNK&language=DNS&productid=29212

Du kan roligt fjerne ALT hvad der hedder USB i enhedshåndteringen
og lave Windows XP finde dem igen ved genstart.. Bare husk ar fjerne din
telefon
fra usb porten inden genstart...
Som jeg forstår deres hjemmeside kan/skal du købe en cd'rom med de
drivere/utillities der får din tlf til at virke på USB porten..

Fynbo