MS Windows
briani 27239
Baggrundsbillede ændrer sig ved logout?
Fra : Mogens Beltoft

Dato : 02-02-05 19:40

Hej!

Min kærestes PC med w2k opfører sig lidt mærkeligt mht. desktop
baggrundsbilledet. Der er to forskellige - det "almindelige" er et der
vises når hun er logget ind, og det andet vises når hun vil logge ud
eller lukke ned.

Hvordan ændres baggrundsbilledet der vises når hun vil logge ud eller
lukke ned? Altså efter Ctrl+Alt+Del når Windows Security vises, der hvor
man kan låse, logge ud, lukke ned, skifte password og starte Task
Manager osv.

/Mogens

Fra : ///M

Dato : 03-02-05 01:01

Mogens Beltoft wrote:
> [...]
> lukke ned? Altså efter Ctrl+Alt+Del når Windows Security vises, der
> hvor man kan låse, logge ud, lukke ned, skifte password og starte Task

Logger du ud ved at trykke CTRL+ALT+DELETE? :) Alternativt, men virker vel
også.
Nå, jeg mener det er administrator kontoens billede du får op - log ind som
den og ændr dit billede.

///M

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 03-02-05 10:05

Mogens Beltoft wrote:
> [...]
> lukke ned? Altså efter Ctrl+Alt+Del når Windows Security vises, der
> hvor man kan låse, logge ud, lukke ned, skifte password og starte Task

I XP kan det ændres vha. TweakUI under Logon - Settings, men om samme
mulighed er der ved 2K ved jeg ikke, men det da værd at undersøge.
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...

Fra : Mogens Beltoft

Dato : 03-02-05 20:09

Mogens Beltoft wrote:
> [...]
> lukke ned? Altså efter Ctrl+Alt+Del når Windows Security vises, der hvor
> man kan låse, logge ud, lukke ned, skifte password og starte Task

En af hendes kollegaer fandt en løsning. Han fjernede fluebenet i show
web content on my Active Desktop fra web fanebladet på Display
Properties, så blev begge baggrundsbilleder selvfølgelig fjernet, og så
satte de bare det ønskede billede ind igen.

/Mogens