MS Windows
briani 27239
Opløsning for brugerprofiler?
Fra : Jesper Mathiesen

Dato : 01-02-05 20:22

Hejsa.

Jeg har lige et hurtigt spørgsmål...

Hvordan får jeg windows XP til at huske skærmopløsningen for de forskellige
brugerprofiler.

Sådan som det er sat op idag ændres skærmopløsningen for samtlige brugere
bare en skifter. Og det er jo ikke vildt fedt.. Hvor ændres det så hver
bruger kan have sin egen opløsning på skærmen?

På forhånd tak!

Fra : emj

Dato : 01-02-05 22:14

On Tue, 1 Feb 2005 20:21:57 +0100, "Jesper Mathiesen"
<mathiesen@esenet.dk> wrote:

>Hvordan får jeg windows XP til at huske skærmopløsningen for de forskellige
>brugerprofiler.

Det kan gøres ved at lave flere hardwareprofiler, men det er lidt
usmart, da man så skal vælge profilen via genstart af windows og ikke
kan skifte bruger med windowstast+L

Hilsen emj

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 02-02-05 08:39