MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Mangler æ-ø og å
Fra : BadAzz

Dato : 01-02-05 19:27

Hejsa.

En af mine venner kan pludselig ikke skrive æ-ø-å i outlook ekspress, samt
et online regnskabsprogram.

Hvad kan der være gået galt. ???

Mvh.
Mick.

Fra : Per Rønne

Dato : 01-02-05 20:16

BadAzz <xxx@xxx.dk> wrote:

> En af mine venner kan pludselig ikke skrive æ-ø-å i outlook ekspress, samt
> et online regnskabsprogram.

Reinstaller systemet.
--
Per Erik Rønne

Fra : Jørgen Madsen

Dato : 01-02-05 20:48

Hej Mick
Prøv at kigge i kontrolpanel-tastatur-se om det står til Dansk i sprog-husk
at trykke på Anvend ,så OK.
Mvh.
Jørgen Madsen

Fra : ///M

Dato : 02-02-05 13:49

BadAzz wrote:
> Hejsa.
>
> En af mine venner kan pludselig ikke skrive æ-ø-å i outlook ekspress,
> [...]

Virker de i alle andre programmer?
Ellers kunne det være et spørgsmål om at indstillige regionen i
kontrolpanelet.

///M

Fra : Akasut

Dato : 02-02-05 14:09

"///M" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Virker de i alle andre programmer?
> Ellers kunne det være et spørgsmål om at indstillige regionen i
> kontrolpanelet.

Hvis Windows XP: Region og tastatur er ikke afhængige af hinanden.

Fra : ///M

Dato : 02-02-05 16:10

Akasut wrote:
> "///M" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis Windows XP: Region og tastatur er ikke afhængige af hinanden.

Det er rigtigt, men indstillingen til "tastatur-sproget" ligger i samme
vindue i Regional Settings under "Languages - Details - Installed Services"
og ikke under "Keyboard" som måske var mere logisk :)

///M

Fra : me

Dato : 02-02-05 21:53

> [...]
> Hejsa.
>
> En af mine venner kan pludselig ikke skrive æ-ø-å i outlook ekspress, samt

Det skete også for mig engang.
Det viste sig at være et spil (Mah Jong) der installerede en ny font.
Jeg slettede spillet og fonten,og alt var ok igen.

MVH
Erik