MS Windows
briani 27239
Begrænsede rettiheder
Fra : Carsten Pedersen

Dato : 30-01-05 10:25

Hej,

Efter at have haft installeret Tweak-XP har Jeg bl.a mistet muligheden for
at se Joblisten (Ctrl+alt+del) i XP (Boks med meddelelsen: Jobliste er
deaktiveret af din administrator). Min brugerkonto er en administratorkonto,
og Jeg har prøvet at logge på min Adm. komto i fejlsikret tilstand, og kigge
på sikkerhedspolitikkerne, men kan ikke se noget galt - kan Jeg få mine
rettigheder igen?

Carsten

Fra : jda^fx

Dato : 30-01-05 20:31

On Sun, 30 Jan 2005 10:24:33 +0100, "Carsten Pedersen"
<carstennp@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>på sikkerhedspolitikkerne, men kan ikke se noget galt - kan Jeg få mine

Prøv at logge på som administrator, det behøver ikke at være
fejlsikret, trykke start -> kør og skrive gpedit.msc Du skal nu have
fundet Brugerkonfiguration -> Administrative skabeloner ->
Indstillinger for Ctrl+Alt+Delete Der er fire punkter, de skal alle
sammen stå til ikke konfigureret. Det kan være et af de steder hvor
det er gået galt

jda^fx

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 30-01-05 20:52

"jda^fx" <wh@tever.not> skrev i en meddelelse

> [...]
> Indstillinger for Ctrl+Alt+Delete Der er fire punkter, de skal alle
> sammen stå til ikke konfigureret. Det kan være et af de steder hvor

Hej,

De stod til "Ikke konfigureret" alle sammen. Jeg valgte deaktiveret for
Jobliste og det løste problemet

mvh

Carsten