MS Windows
briani 27239
Java - godt eller skidt?
Fra : JG

Dato : 26-01-05 23:48

I forbindelse med installeringen af et program blev der også krævet en
installation af Java - så nu har jeg noget, der hedder J2SE Runtime
Environment kørende på pc'en. Hvilket bl.a. betyder, at min netbank er
begyndt at brygge kaffe....

Er Java godt eller skidt, og hvilket formål tjener det? (Jeg kører Win XP
med alle de seneste opdateringer).

- jg

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-01-05 23:57

JG wrote:

> Er Java godt eller skidt, og hvilket formål tjener det? (Jeg kører

JAVA er en platformsuafhængig teknologi der gøt det muligt at lave
programmer der virker på stort set alle platforme.

Hvis du kan læse engelsk, så er der en forklaring her (Sun's egen
forklaring):
http://java.sun.com/docs/overviews/java/java-overview-1.html