MS Windows
briani 27239
HJÆLP...jeg får denne besked.
Fra : Fortz@

Dato : 22-01-05 21:31

Hej.

Jeg har brug for et "klogt" hovede i en fart........jeg får følgende
feljbesked ved opstart/genstart af Win XP Pro :

"Your SQL server installation is either corrupt or has been tampered with
(could not open SQLevn70.rll)please uninstall then re-run setup to correct
this problem"

Jeg kan heller ikke se mine mail mere, eller det ser ud til at den ikke
henter dem længere - dette har jeg så gjort på min notebook, men ikke den
optimale løsning.

Hilsen, Fortza

Fra : Sander

Dato : 23-01-05 11:47