MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
SP2 smadre tilføj/fjern programmer ??
Fra : Ukendt

Dato : 20-01-05 09:19

Hejsa Alle

Jeg har et lille problem..
Når jeg installere SP2 så virker min appwiz.cpl ikke mere, så laver den en
fejl i en popup boks..
jeg har så prøvet at tage appwiz.cpl fra en maskine uden sp2, og så kan jeg
starte den, men vil jeg fjerne et program så får jeg en rundll32.exe fejl !!
hvad helvede gør man i den situation ?

Mvh
Morten

Fra : Anders Lund

Dato : 20-01-05 21:39

Juel wrote:

> Når jeg installere SP2 så virker min appwiz.cpl ikke mere, så laver den en
> fejl i en popup boks..

Hvad står der i den fejl? Det er altid nemmere at søge efter en fejl på
Google når man kender fejlbeskeden.

Jeg mener at have hørt om denne fejl før, men jeg kan ikke lige finde
noget info om den nu. Kom med fejlbeskeden og måske er vi i stand til at
hjælpe dig.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk