MS Windows
briani 27239
administrator rettigheder
Fra : Nørholm

Dato : 15-01-05 17:22

I XP home frosøger jeg at logge på som Administrator og min kode til dette
nemlig ingen kode. Jeg får besked på at jeg ikke kan blive logget på fordi
der er begrænsninger i mine rettigheder? Hvordan kan jeg mon løse dette
problem?
VH
Nørholm

Fra : ///M

Dato : 16-01-05 20:14

"Nørholm" <per.n.rasmussen@(fjern)stofanet.dk> wrote in message
> [...]
>der er begrænsninger i mine rettigheder? Hvordan kan jeg mon løse dette

Kan du logge ind som andre brugere? Hvis ja, så gør det (helst en med
admin-rights) og kig på administrator-brugeren og se om der er sat nogle
flueben der ikke skal være der. Hvis du vil lave ændringer med en ikke-admin
bruger, mener jeg den spørger om en bruger med rette rettigheder, her prøver
du bare at bruge administrator...

Hjælper det?

--
///M

Fra : jamen

Dato : 16-01-05 22:10

Nørholm wrote:
> [...]
> der er begrænsninger i mine rettigheder? Hvordan kan jeg mon løse dette

Det er en af begrænsningerne i home-udgaven. Microsoft synes kun den
indbyggede Administrator må kunne benyttes i fejlsikret tilstand..

Fra : Nørholm

Dato : 16-01-05 22:49

tak det prøver jeg
Vh