MS Windows
briani 27239
produktnøgle
Fra : Annette Larsen

Dato : 15-01-05 16:59

Hej ng.

Jeg har fået en ny kode til min xp over telefonen hos Microsoft men har ikke
fået den skrevet ned. Er der nogen der ved om jeg kan finde den noget sted i
en fil på pcèn

Hilsen Annette

--
Annette Steen Larsen
E-mail : a.s.l@privat.dk

Fra : -=[Santa Claus]=-

Dato : 15-01-05 17:36

"Annette Larsen" <a.s.l@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke fået den skrevet ned. Er der nogen der ved om jeg kan finde den noget

Programmet hedder "Keyfinder". Kan ikke huske hvor jeg har
det fra, men prøv via google, ellers kan jeg maile det til dig.

Fra : emj

Dato : 15-01-05 17:55

On Sat, 15 Jan 2005 17:36:25 +0100, "-=[Santa Claus]=-"
<nospam@nospam.com> wrote:

>Programmet hedder "Keyfinder". Kan ikke huske hvor jeg har
>det fra, men prøv via google, ellers kan jeg maile det til dig.

Ellers er belarc et glimrende program, som giver oplysninger om al
software og harsware på din PC, samt licenser.
http://www.belarc.com/free_download.html
Hilsen emj

Fra : Allan / Kolding

Dato : 15-01-05 17:51

Du kan også install.

Everrest home edition.

Et lille program alla AIDA32
Der vises din nøgle.

Kan hentes gratis her :

http://www.lavalys.com/products.php?lang=en

--
Allan / Kolding

KLIP

Fra : Annette Larsen

Dato : 15-01-05 18:25

Jeg siger mange tak for hjælpen. Koden er fundet og det virker.
Hilsen Annette