Skillefilter-montering
Fra : Niels

Dato : 22-05-01 12:34

Hej der...

Jeg har lige bestilt en TDK-ADSL-opkobling. Det koster 495.- at få monteret
skillefiltret og 0.- hvis jeg gør det selv! Er det noget jeg kan gøre
relativt let? kræver det udstyr til at måle på ledningerne?

På forhånd TAK!!

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 22-05-01 12:36

"Niels" <nielsrholm@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> skillefiltret og 0.- hvis jeg gør det selv! Er det noget jeg kan gøre
> relativt let? kræver det udstyr til at måle på ledningerne?

Der følger en vejledning og sågar en video med, så det skulle være ligetil.
Jeg ville ihvertfald gøre det selv.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Henrik Daae

Dato : 22-05-01 18:27

Damn ... jeg har lige fået Netxpres .. blev ikke spurgt om jeg selv ville
sætte det op, så der kommer nok en regning på kr. 1000,- :o/

- Henrik

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 22-05-01 19:15

"Henrik Daae" <henrik@daae.dk> skrev i en meddelelse
> Damn ... jeg har lige fået Netxpres .. blev ikke spurgt om jeg selv ville
> sætte det op, så der kommer nok en regning på kr. 1000,- :o/

Nej, ikke udover oprettelsen

Fra : KO

Dato : 22-05-01 19:58

Dette vil jeg også være interesseret i at vide. Fortæl fortæl..... hvorledes gøres dette?

Teknikeren kommer vel først ud og måler linien?

Får selv en 256/128 linie d. 13 juni.