MS Windows
briani 27239
Omdøb licens navn
Fra : PC

Dato : 07-01-05 19:40

Jeg skal have udskiftet mit licens navn pga af salg
så mit navn ikke står i pcen mere.
Hvor dan er det lige jeg gør .

Fra : Henning

Dato : 07-01-05 20:37

On Fri, 7 Jan 2005 19:39:44 +0100, "PC" <p@lite.FJERNdk> wrote:

>Jeg skal have udskiftet mit licens navn pga af salg
>så mit navn ikke står i pcen mere.
>Hvor dan er det lige jeg gør .

Sletter disken og begynder forfra? Så er du fri for glemte dokumenter,
mails o.a. som kunne dukke op.

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : PC

Dato : 07-01-05 20:53

> Sletter disken og begynder forfra? Så er du fri for glemte dokumenter,
> mails o.a. som kunne dukke op.
>

> Henning
> hsb@(fjernes)image.dk

Men det må da kunne lade sig gøre.

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 07-01-05 21:53

On Fri, 7 Jan 2005 20:52:33 +0100, "PC" <p@lite.FJERNdk> wrote:

>Men det må da kunne lade sig gøre.

Måske kan Magical Jelly Bean Keyfinder v1.5B3
klare det.

Programmet kan hentes her:

http://www.magicaljellybean.com/kfbeta.shtml

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen

Fra : PC

Dato : 08-01-05 08:07

> Måske kan Magical Jelly Bean Keyfinder v1.5B3
> [...]

Det kan den ikke

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 08-01-05 08:52

"PC" <p@lite.FJERNdk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal have udskiftet mit licens navn pga af salg
> så mit navn ikke står i pcen mere.

http://x-setup.net/ (freeware)

Åbn programmet - Classic - System - User Data - Windows User Data

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-05 10:15

PC wrote:
> Jeg skal have udskiftet mit licens navn pga af salg
> så mit navn ikke står i pcen mere.
> Hvor dan er det lige jeg gør .

Dit navn kan jo ligge flere steder, alt efter hvad du har installeret
på maskinen. For selve Windows XP:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;310441

Men også hvis du har en Office pakke installeret kan den have
dit navn og firmanavn registreret. Gå over på Microsofts site og
søg efter "how to change the company name" for at få "opskriften"
på hvordan du ændrer dette i de forskellige versioner af Office
pakken.

Der kan også være andre programmer i maskinen, som "husker"
dit navn og firmanavn m.m.

Er det virkelig alt det bøvl værd? TØM dog harddisken og lav
evt. en frisk installation af Windows.

-E.G.

Fra : PC

Dato : 08-01-05 10:47

> Er det virkelig alt det bøvl værd? TØM dog harddisken og lav
> evt. en frisk installation af Windows.
>
> -E.G.

Pu har helt ret den er på vej til tømning.
Ellers tak for de gode råd.