MS Windows
briani 27239
Win2k pro. opstart
Fra : Kim Schwalbe

Dato : 02-01-05 18:07

Hej i gruppen
Hvordan er det lige jeg slipper for at "logon" boksen kommer frem under
opstart af Windows 2000 pro.
MVH Kim S

Fra : *XxX*

Dato : 02-01-05 20:29

"Kim Schwalbe" <xxxxx@mail.dk> wrote in message
> Hej i gruppen
> Hvordan er det lige jeg slipper for at "logon" boksen kommer frem under
> opstart af Windows 2000 pro.

vælg kør og skriv "control userpasswords", uncheck "users must enter a ..."

Fra : Kim Schwalbe

Dato : 02-01-05 21:29

"*XxX*" <fatman00hot@hotmail.com> skrev: vælg kør og skriv "control
userpasswords", uncheck "users must enter a ..."

XxX er GUD :- )

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-01-05 13:44

*XxX* wrote:

> vælg kør og skriv "control userpasswords", uncheck "users must enter
> a ..."

Problemet er at den funktion også er gældende for netværket - det åbner
altså med andre ord et sikkerhedshul på størrelse med en ladeport.

TweakUI har en indstilling der løser opgaven uden at gå på kompromis
med netsikkerheden.

Jesper G. Poulsen