E-mail på mobil
Fra : Gunnar

Dato : 22-05-01 10:51

Er det kun muligt at læse sin post via Wap ?
Eller er der en mobiltelefon,og ikke Nokia 9110,hvor det er muligt på.
Eller må man vente til der kommer nogle nyere telefoner der kan..
Man skal måske alligevel prøve at finde en lomme-PC,og hvordan virker det
sammen
med telefonen...

Mvh
Gunnar

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 22-05-01 11:05

"Gunnar" <hitcher@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Er det kun muligt at læse sin post via Wap ?

Du kan sende mails med Opasia's Wapmail

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Morten B

Dato : 22-05-01 18:01

"Gunnar" <hitcher@mailme.dk> wrote in message
> [...]
> Eller må man vente til der kommer nogle nyere telefoner der kan..
> Man skal måske alligevel prøve at finde en lomme-PC,og hvordan virker det

Jeg bruger selv http://mail2wap.com til at læse mails der ikke kan vente
Men jeg gider absolut ikke bruge hverken tid eller penge på at læse alle
mails da det er alt for langsomt og også en tand for dyrt i forhold til at
man har flatrate hjemme.

/Morten

Fra : Christian

Dato : 22-05-01 20:21

Du kan hente og sende "ægte" emails på Panasonic GD92 og GD93

Christian

Fra : Per Thrane

Dato : 23-05-01 05:28

* Hej Gunnar

[ Tirsdag Maj 22 2001, skrev: Gunnar til All om emnet: "E-mail p* mobil"]

G> Er det kun muligt at læse sin post via Wap ?
G> Eller er der en mobiltelefon,og ikke Nokia 9110,hvor det er muligt
G> på.

Min Panasonic gd92 kan fint udveksle email. Den har ingen wap og opsættes
nøjagtig som et postprogram

e \/
#|_ (_|

.... Japan påstår Vesten er analfabeter og har skæve øjne

Fra : Claus Schroeder

Dato : 23-05-01 16:42