MS Windows
briani 27239
Exploere virker ikke
Fra : Yildizhan

Dato : 30-12-04 02:03

Når jeg klikker på ikonet fra skrivebordet eller den nederst i start feltet
kan jeg ikke komme på nettet. Siden kan ikke vises siger den.

Men når finder Internet exploere fra stifinderen kan jeg godt komme på
nettet. Har prøvet at oprette en genvej fra stifinder til skrivebordet men
det hjælper heller ikke.

Har i kloge hoveder en løsning på det ??

På forhånd tak

Fra : Anders Lund

Dato : 30-12-04 06:58

Yildizhan wrote:
> Når jeg klikker på ikonet fra skrivebordet eller den nederst i start feltet
> kan jeg ikke komme på nettet. Siden kan ikke vises siger den.

Et bud er spy/ad-ware.. prøv at scanne efter sådan noget.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk