MS Windows
briani 27239
Overfører filer uden kataloger.
Fra : Ukendt

Dato : 29-12-04 15:44

Hvis man nu har en masse kataloger, lad os sige 10, f.eks 1-10 hvor disse
kataloger indeholder en masse filer, hvordan er det nu man kopiere filerne
fra disse kataloger til et andet katalog uden at på kataloger 1-10 med dvs.
kun filerne.

Jeg ved godt man bare kan gå ind i hvert katalog, men der må være en lettere
måde.

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Lars

Dato : 29-12-04 18:52

In article <41d2c2b2$0$161$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, "Kim Michael Larsen" <kimila snabel
a mail dot dk> says...
> [...]
> kun filerne.
> Jeg ved godt man bare kan gå ind i hvert katalog, men der må være en lettere

Yep, med Total Commander som er et sublimt filhåndterings værktøj, kan du udnytte dens
"branchview" funktion (CRTL-B), hvor alle sub-dirs visuelt "foldes ud" i rod-direktoriet

Du kan hente en gratis trial af programmet her:
http://www.ghisler.com/

--
Best regards

Lars

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-04 01:25

> [...]
rod-direktoriet

> Du kan hente en gratis trial af programmet her:

Det virkede med Total Commander, jeg siger mange gange tak for hjælpen.

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Bertel Brander

Dato : 30-12-04 00:17

Kim Michael Larsen wrote:
> [...]
> kun filerne.
>
> Jeg ved godt man bare kan gå ind i hvert katalog, men der må være en lettere

Hvis du kører Windows NT/2000/XP, kan du bruge følgende kommando:
for /F %I in ('dir /S /B *') do copy %I D:\temp\t\%~nxI

D:\temp\t er destination. Den skal køres fra roden af det træ
som du vil have kopieret.

--
"We learned more from a three minute record, baby
than we ever learned in school"

Fra : Jens Christian Mikke~

Dato : 31-12-04 10:43

"Kim Michael Larsen" <kimila snabel a mail dot dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dvs.
> kun filerne.
>
> Jeg ved godt man bare kan gå ind i hvert katalog, men der må være en

Gå med Stifinder ind i roden af den struktur du vil kopiere, brug Søg (F3)
til at finde *.*, og brug så Copy+Paste eller Ctrl+træk til at kopiere
filerne hvorhen du vil.

/Jens

--
Jens Christian Mikkelsen
http://www.jcmikkelsen.dk

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-04 13:19

> Gå med Stifinder ind i roden af den struktur du vil kopiere, brug Søg (F3)
> til at finde *.*, og brug så Copy+Paste eller Ctrl+træk til at kopiere
> filerne hvorhen du vil.
Har brugt Total Commander som er perfekt til det.
Tak for hjælpen.

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk