MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Win XP sp2 - væk med den
Fra : Kenneth Bergmann

Dato : 27-12-04 21:38

Hej Gruppe,

Min automatiske opdatering har hentet service pack 2 til Win XP. Men jeg vil
ikke installere den. Hvordan får jeg "opdateringen" fjernet fra maskinen?
Den må ligge fysisk et eller andet sted? Da den ikke er installeret er den
selvfølgelig ikke under tilføj/fjern.

Kan i hjælpe?

Kenneth

Fra : Hans Kurt Larsen

Dato : 27-12-04 21:47

Prøv tilføj/fjern programmer

Hans Kurt

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-12-04 22:10

Kenneth Bergmann skriver:

> Kan i hjælpe?

Har du en underlig mappe i roden af dit c drev ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Søren Blom

Dato : 28-12-04 01:31

> Kenneth Bergmann skriver:

Prøv at søg efter WindowsXP-KB835935-SP2-DAN og se om det giver resultat,
det er en lille fiks sag på omkring 264 MB

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-12-04 03:14

Hvorfor vil du være så ufornuftig ikke at indstallere den?
Vidste du at der er et par nyopdagede svagheder fundet som kun SP2
beskytter imod?