MS Windows
briani 27239
Fra PS2-mus til seriel-mus
Fra : Kurt Pedersen

Dato : 27-12-04 16:58

Hej NG
Min ven har en PS2-mus som han via et konverterstik vil bruge i sin gamle PC
der kun har seriel port (COM).
Det virker ikke, men jeg har selv haft den slags configurationer og fået det
til at virke, men hvad er der galt når det ikke virker.
mvh
Kurt
Ps: Han kører Win98 på den pågældende maskine

Fra : Claus Tersgov

Dato : 27-12-04 17:03

"Kurt Pedersen" <kurt_birgittt@pedersen.mail.dk> skrev i

> [...]
> mvh
> Kurt
> Ps: Han kører Win98 på den pågældende maskine

Du skal afinstallere musen og så *skal* den sidde i comporten, når maskinen
starter op. Er du iøvrigt sikker på, at comporten virker og er korrekt
installeret?

Claus

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-04 17:40

> [...]
> maskinen
> starter op. Er du iøvrigt sikker på, at comporten virker og er korrekt

Hej !

Min erfaring er, at adaptere kun virker, hvis de er købt sammen med/til en
specifik mus.

mvh.

Abricosicus

Fra : Basil

Dato : 27-12-04 17:42

Abricosicus wrote:
> "Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> skrev i en meddelelse

> Hej !
>
> Min erfaring er, at adaptere kun virker, hvis de er købt sammen med/til en
> specifik mus.
>
> mvh.
>
> Abricosicus

Ditto !
Kai

Fra : Claus Tersgov

Dato : 27-12-04 21:33

"Abricosicus" <abricosicus_snabela_hotmail.com> skrev i

> Min erfaring er, at adaptere kun virker, hvis de er købt sammen med/til en
> specifik mus.

Det er ikke adaptoren, der er noget galt med, det er nærmere musen. F.eks.
er det ikke alle optiske mus, som kan køre på serielporten.

Claus

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-12-04 19:43

Kurt Pedersen skriver:

> Min ven har en PS2-mus som han via et konverterstik vil bruge i sin gamle PC
> der kun har seriel port (COM).

Det er langt fra alle Ps2 mus der kan køre serielt.

KKlaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe