MS Windows
briani 27239
3D lyd prorgram væk
Fra : BuFFerz

Dato : 27-12-04 16:35

Hej

Jeg er den glade ejer af en Medion PC fra aldi Nov. 2004

På et tidspunkt havde jeg et Gult og blåt ikon nede ved uret der hed noget
med 3D - og det gjorde så man kunne ændre computerens lydopsætning - af fx
højtalere (7.1 6.1 5.1 osv)

Nu er det ikon væk og jeg kan ikke regne ud hvor det program ligger - da det
åbentbart ikke længere starter op når computeren starter.

- Nogen der har en ide om hva programmet hedder og hvordan jeg får gang i
det igen ?

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : BuFFerz

Dato : 27-12-04 16:48

Kan supplere med at driveren måske hedder
C-Media High Definition

Men jeg savner det 3D lyd program

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : emj

Dato : 27-12-04 17:03

On Mon, 27 Dec 2004 16:34:39 +0100, "BuFFerz" <fiktiv@email.fiktiv>
wrote:

>På et tidspunkt havde jeg et Gult og blåt ikon nede ved uret der hed noget
>med 3D - og det gjorde så man kunne ændre computerens lydopsætning - af fx
>højtalere (7.1 6.1 5.1 osv)

Ikonet ligger i kontrolpanelet og hedder "styring af lydeffekter"
Hilsen emj

Fra : BuFFerz

Dato : 27-12-04 18:12

Nemlig ! Du er genial ! Tak :D

Havde vist sat kontrolpanel til noob mode - for måtte ændre lidt for at få
alle ikoner frem :)

Taark !

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 27-12-04 23:39

"BuFFerz" <fiktiv@email.fiktiv> skrev i en meddelelse
> Nemlig ! Du er genial ! Tak :D
>
> Havde vist sat kontrolpanel til noob mode - for måtte ændre lidt for at få
> alle ikoner frem :)
>
> Taark !
>
> --
> Bufferz
> www.Yoo.dk

Hej Bufferz
Jeg har den samme Aldi maskine og du er på vildspor.
Programmet ligger ganske rigtigt i kontrolpanel, men det hedder CMI Audio
Config. og det frembringer det omtalte gul/blå icon ved siden af uret.
Hilsen
Jørgen