MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
pendrev skal crackes
Fra : Brian Olesen

Dato : 23-12-04 22:40

Hejsa
En pinlig historie.
Jeg kører windows xp pro og når jeg smider et pendrev i, så bedes om
adgangskode. Findes der noget software, som kan finde denne key, eller
resette den.
Det var et, der fulgte med et eller andet blad for et stykke tid siden, men
nu har jeg selvfølgelig ikke længere dete blad ved hånden.

Mvh. Brian

Fra : Brian Olesen

Dato : 25-12-04 02:46

Hej igen
Jeg er kommet en anelse videre med mit låste usb pendrev.
Windows siger, at drevet er write protected.
NOgle gode forslag til, hvordan jeg kommer videre?

Endvidere ligger der også en mærkelig securityplus.exe-fil på roden af
drevet.
På forhånd tak.

Mvh. Brian

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-12-04 08:05

Brian Olesen skriver:

> Windows siger, at drevet er write protected.
> NOgle gode forslag til, hvordan jeg kommer videre?

Der sidder en lille omskifter på siden (mekanisk), prøv at flytte på den

> Endvidere ligger der også en mærkelig securityplus.exe-fil på roden af
> drevet.

Den skal du kopiere ud og gemme, hvis du på noget tidspunkt vil
"kodelåse" din memory key. VIl du aldrig skulle det, smider du filen
langt væk (det har jeg gjort til den 64Mbyte pen jeg har)

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Brian Olesen

Dato : 25-12-04 17:06

Hej Claus
Super!
Dit svar virkede selvom den satans tap ikke er meget for at blive i unlucked
tilstand.

Mvh. Brian

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-12-04 22:46

Brian Olesen skriver:

> Dit svar virkede selvom den satans tap ikke er meget for at blive i unlucked
> tilstand.

Hej Bvian

Velbekom, kender det for godt

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-12-04 22:57

On Sat, 25 Dec 2004 22:46:29 +0100, Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Hej Bvian

ROFL

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-12-04 23:14

"Martin Johansen [6000]" skriver:

> ROFL

Hey, det var ikke mig der startede.....

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-12-04 23:18

On Sat, 25 Dec 2004 23:14:27 +0100, Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Hey, det var ikke mig der startede.....

So true so true